اخبار داغ

دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با خانواده شهدای بهشهر

دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با خانواده شهدای بهشهر
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به منظور شرکت در یادواره سردار شهید حاج علی ییلاقی فرمانده پیشین لشگر ویژه ۲۵ کربلا به بهشهر سفر کرده بود در بدو ورود وارد گلزار شهدای این شهر شد و مورد استقبال گرم خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این دیدار که در فضایی عاطفی و معنوی برگزار می شد دکتر رضایی ضمن زیارت قبور مطهر شهیدان و قرائت فاتحه با خانواده های این سروقامتان همیشه جاوید تاریخ به گفتگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس به منزل سردار شهید حاج علی ییلاقی رفت و ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ی این شهید عزیز پای صحبت جمعی از همرزمان شهید و ایثارگران و خانواده های شهدای مدافع حرم بهشهر نشست.
پس از این دیدار صمیمی دکتر رضایی به منظور اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء‌ وارد منزل عالم وارسته مرحوم آیت الله العظمی کوهستانی شد و پس از اقامه نماز به گفتگو با فرزند بزرگوار این عالم برجسته ، از یاران امام راحل عظیم الشان، پرداخت.
درادامه فرمانده سالهای دفاع مقدس سپاه پاسداران ، به منظور عیادت از پدر و مادر شهید سید حسین بنی کاظمی شد. پدر این شهید عزیز، میرعبدالواحد بنی کاظمی، از بنیانگذاران و اولین فرمانده سپاه بهشهر می باشد. در این دیدار صمیمی نیز خاطرات رزمندگان و شهدای استان مازندران و شهرستان بهشهر بازگویی و مرور شد.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه