اخبار داغ

تبریز همچنان شهر بدون فرماندار:

طولانی شدن صدور حکم شکری و سوالاتی که ایجاد می کند

طولانی شدن صدور حکم شکری و سوالاتی که ایجاد می کند
با گذشت بیش از ۲ ماه از بلاتکلیفی وضعیت فرمانداری تبریز تاکنون صدور حکم برای شکری در هاله ای از ابهام می باشد و با توجه به طولانی شدن روند انتخاب فرماندار تبریز، این سوال ایجاد می شود که به چه علت ابلاغ حکم حمید شکری از سوی وزارت کشور تایید نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل، آبان ماه سالجاری بود که رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز با حفظ سمت، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد و دو ماه بعد یعنی اوایل دی ماه طی حکمی از سوی وزیر کشور به این سمت منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

از همان زمان سرپرستی شهرتی فر بر معاونت سیاسی امنیتی استانداری، گزینه جایگزین برای او تبدیل به موضوع مهم در افکار عمومی و فضای رسانه ای شد.

,

شهرتی فر، در همان زمان انتصاب خود به این سمت بعنوان سرپرستی، از حمید شکری، فرماندار میانه بعنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت کشور جهت تصدی فرمانداری تبریز یاد کرد.

,

اکنون با گذشت بیش از ۲ ماه از این موضوع، همچنان وضعیت فرمانداری تبریز و تاکنون صدور حکم برای شکری در هاله ای از ابهام می باشد؛ چندی پیش شهرتی فر در گفتگو با ائل در خصوص آخرین وضعیت فرمانداری تبریز گفته بود که حکم شکری، فرآیند اداری خود را طی می کند.

,

نظر به طولانی شدن روند انتخاب فرماندار تبریز و بلاتکلیفی این کرسی مهم اجرایی در تبریز، این سوال ایجاد می شود که به چه علت ابلاغ حکم حمید شکری از سوی وزارت کشور تا به این مدت زمان به طول انجامیده است و آیا اینکه امکان تغییر گزینه فرمانداری نیز وجود دارد؟

,

ناگفته نماند که اجرای شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان و نظر به بازنشسته بودن شکری، تردیدهایی در خصوص عدم انتصاب فرماندار سابق میانه به جای شهرتی فر تقویت شده است.

,

این همه تاخیر در انتخاب و معرفی یک فرماندار برای شهری که پروژه های مهم در دست اقدام و همچنین رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ را به خود می بیند؛ سوال برانگیز است.

,

 

,

شهری که پروژه های مهمی چون مترو در دست اجرا دارد و میزبان گردشگران کشورهای اسلامی در رویداد تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود؛  ولی تاکنون هیچ خبری برای انتخاب فرماندار نبود و مردم تبریز همچنان انتظار سکاندار فرمانداری را می کشند.

,

 

,

علی الظاهر شهرتی فر، همچنان به امورات مربوط به فرمانداری تبریز رسیدگی می کند اما یقینا معاون سیاسی امنیتی استاندار کارهای مربوط به استانداری و سمت جدید خود را در اولویت خود قرار می دهد و برنامه ریزی برای شهرستان تبریز دچار اخلال می شود.

,

باید منتظر روزهای آینده بود تا وضعیت فرمانداری تبریز مشخص شود و هیچ بعید نیست شاید فردی غیر از گزینه اعلام شده روی کار بیاید؛ مخصوصا اینکه شهرتی فر در گفتگو با ائل اذعان کرده بود که رسانه ای کردن نام گزینه پیشنهادی قبل از قطعی شدن موضوع و صدور حکم وی، درست نبود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه