اخبار داغ

جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی برگزار شد؛

راهکاری برای طراحی فرهنگ محور/ مقاله استاد دانشگاه هنر اصفهان در جشنواره «جایزه فیروزه» برگزیده شد

راهکاری برای طراحی فرهنگ محور/ مقاله استاد دانشگاه هنر اصفهان در جشنواره «جایزه فیروزه» برگزیده شد
مقاله «بسوی راهکاری برای طراحی فرهنگ محور»، اثر امیر مسعود فریدی زاد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر، بعنوان اثر برگزیده بخش مقالات سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه» انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مقاله «بسوی راهکاری برای طراحی فرهنگ محور»، اثر پژوهشی مشترک امیر مسعود فریدی زاد عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان، علیرضا اژدری هیئت علمی دانشگاه تهران و پارسا کامه خوش فارغ التحصیل دانشگاه تهران به عنوان اثر برگزیده بخش مقالات سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی جایزه فیروزه انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو هیئت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان با بیان اینکه در این مقاله الگویی برای طراحی محصولات با الهام از فرهنگ بومی ارائه شده است، اظهار کرد: این مدل راهکاری قابل تعمیم برای تولیدات فرهنگ محور طراحان است.
امیر مسعود فریدی زاد، افزود: چهار لایه یک موضوع در این مدل بررسی شده و به بررسی فرهنگ سطحی ،رفتارها و هنجارها، ایدئولوژی و جهان بینی و استعاره پرداخته است.
به گفته وی، این مقاله در شماره ۴۲ نشریه علمی پژوهشی هنرهای زیبا نیز منتشر شده است.
بر این اساس، یکهزار و 600 اثر پژوهشی در سه موضوع پایان نامه، مقاله و کتاب به این جشنواره ارسال شده بود که از هر گروه یک اثر به عنوان اثر پژوهشی برگزیده انتخاب شده است.
سومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «فیروزه» به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوریریال از۱۳ تا ۱۷ دی برگزار شده بود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه