اخبار داغ

پاسخی به نطق نماینده خرم آباد؛

دغدغه معیشت مردم یا حاشیه سازی سیاسی؟

دغدغه معیشت مردم یا حاشیه سازی سیاسی؟
نماینده مردم خرم آباد در تذکرات شفاهی در مجلس بجای پرداختن به معضلات و دغدغه های مردم بدنبال کالبد شکافی اغتشاشات اخیر می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هیجار   ،محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نطق خود اظهار کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

1-اعتراض حق مردم است.

,

2-بی اعتمادی مخرب ترین زلزله است.

,

3- آشنا کردن دانش آموزان با زندان شیوه دلسوزان نیست.

,

4-بجای تشکیل کمیته امنیتی، کمیته کار آفرینی تشکیل دهیم.

,

 رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم  خاطرنشان کردند: اینکه عده ای از حقی محروم بمانند و در جایی جمع شوند و اعتراض کنند، یک مطلب است اما اینکه عده ای از این تجمع سوءاستفاده کنند و به قرآن و اسلام دشنام دهند و به پرچم ایران اهانت کنند و مسجد آتش بزنند، یک مطلب دیگر است. دشمنان این پیام ها را می گیرند، اگرچه در تبلیغات به روی خود نمی آورند و صدها اخلال گر را هزاران نفر، و حرکات میلیونی مردم را گروه اندک جلوه می دهند اما صاحبان سیاست متوجه این حرکت و پیام های آن می شوند.

,

 آقای بیرانوندی  چرا   اعتراض  چند شهر لرستان  به چشم شما آمد و به آن اشاره کرده  ولی قیام وحماسه سازی  مردم لرستان در 13 دیماه  که فریاد " مرگ بر آشوبگر و مرگ بر فتنه گر و...  را سر دادند را  توجه نکرده وحتی در سخنان خود به آن اشاره ننموده اید؟! و به این نکته در سخنان  رهبرانقلاب که  صاحبان سیاست متوجه این حرکت و پیام های آن می شوند توجه نکرده اید.

,

 رهبر معظم انقلاب حرف ملت ایران بویژه جوانان در چهل سال گذشته را«ایستادگی در مقابل زورگویی و زیربار قدرتها نرفتن» دانسته اند که مردم و مخصوصا جوانان لرستان در طول تاریخ انقلاب با ولایت پذیری  ثابت کرده اند که در تحقق این هدف وارزش هیچگاه کوتاهی نخواهند کرد.

,

 شما در سخنان خود هدف از ایثار واز خودگذشتگی مردم این دیار  را " تحقق آرمانهای نسلهای پیشین " دانستید که در این خصوص اگر  تاریخ سرزمین ودیار لرستان خود را مطالعه کنید به ماجرای " اعدام سران عشایر لرستان توسط  رضا شاه پهلوی " خواهید رسید  که دل هر انسان آزادی خواه وهر لرستانی را به درد خواهد آورد.

,

 متاسفانه  در اغتشاشات اخیر شعار "زنده باد رضا شاه "  توسط عده ای سلطنت طلب و وطن فروش که بر اعتقاداتشان خط بطلان کشیده اند سر داده شد چرا که  فرزندان این دیار  جنایت ها وظلم های رژیم  دست نشانده پهلوی را علیه اجداد ونیاکان خود فراموش نمی کنند وهیچ گاه به اربابان و مستکبران آنها که همیشه بدنبال توطئه و فتنه علیه نظام بوده اند اعتماد نخواهند کرد.

,

شما در سخنان خود از عبارت  "زلزله بی اعتمادی " استفاده نموده و حتی صحبت از " آشنایی دانش آموزان با زندان " کرده که خود این عبارات به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن  و برای به صدا در آوردن مدعیان دروغین حقوق بشر  است و پس لرزه ای بر اعتماد مردم به نظام  است چرا که اگر کلیپ ها وتصاویر اعتراضات را مشاهده کنید تنها تعدادی جوان وافراد میانسال  در اغتشاشات حضور داشته و هیچ  دانش آموزی آن هم درآن  موقع شب که عده ای بدبنال ایجاد نا امنی وتخریب حضور نداشته که دستگیر شود.

,

 چرا به افراد بی گناه که در این اغتشاشات کشته شده  اشاره نکرده و یا حتی با خانواده هایی داغدار لرستانی ابراز همدردی نموده  آیا آنها جزء مردم لرستان نیستند و این سخنان شما سیاه نمایی بیش نیست؟

,

 من بعنوان یک جوان لرستانی از شما می پرسم  چرا از وقت مجلس بجای اینکه برای رفع معضلات وگرفتاری ها استفاده کنید بدنبال کالبد شکافی و نبش قبر اغتشاشاتی هستید که ملت ایران در چند روز راهپیمایی آن را محکوم نمودند؟

,

  اگر شما نمایندگان ومدیران دولتی دغدغه مشکلات و مطالبات مردم لرستان را داشتید قطعا هیچکدام از این اعتراضات شکل نمی گرفت.

,

 شما نماینده مردم دیاری هستید که دچار معضلاتی مانند فقر ،بیکاری ومحرومت هستند  پس از گذشت حدود دوسال در این خصوص چه اقدامی انجام داده  وبه کدامیک از شعارهای انتخاباتی  خود عمل نموده  تا کنون چند بار پای درد ودل جوانان نشسته و به سخنان آنها توجه کرده؟

,

 آیا بهتر نیست برای رفع محرومیت لرستان چاره اندیشی کنید وبا برنامه ریزی بدنبال خواسته بحق جوانان  که" اشتغال "  باشید نه اینکه همصدای عده ای مزدور وفریب خورده شوید که منافعشان در تخریب و زیان به بیت المال است.

,

یاسر مومنی

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه