اخبار داغ

در راستای بصیرت افزایی؛

اجتماع بزرگ اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا در بندر کوهستک برگزار شد+تصاویر

اجتماع بزرگ اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا در بندر کوهستک برگزار شد+تصاویر
مراسم اجتماع اصحاب آخر الزمانی سید الشهداء (ع) مردم شهرستان سیریک با حضور پرشور و گسترده مردم، مسئولان و مداح اهل بیت حاج سید مهدی سلحشور و سخنرانی آیت الله معصومی در مسجد امام حسین (ع) شهر بندر کوهستک همراه با رونمایی نصب سنگ مزار حضرت امام حسین (ع) در این مکان مقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی، آیت الله معصومی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: برگزاری این اجتماع با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش ها اسلام و انقلاب، و اطاعت و پیروری از امر ولی فقیه در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی,

وی افزود: امروز دشمنان در جبهه های مختلف بر علیه اسلام، دین و مذاهب اسلامی به منظور اختلاف و دو دستگی میان جهان اسلام توطئه افکنی می کنند بنابراین لازم و ضروری است ما با برگزاری اجتماع های مردمی نسبت به بصیرت افزایی و روشنگری در میان مردم اقدام کنیم.

,

استاد معصومی اضافه کرد: استفاده از مداحان و افراد سرشناس فرهنگی و چهره های شناخته شده در راستای بصیرت افزایی و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سیره اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت به نسل جوان بسیار تاثیرگذار و ارزشمند است.

,

این مسئول اضافه کرد:  امروز ما وظیفه داریم در کنار ترفندها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب با اجرای فعالیت های فرهنگی ، مذهبی و سیاسی نسبت به روشنگری و بصیرت دهی اقشار مختلف جامعه برای مقابله با فتنه های دشمنان داخلی و خارجی با همکاری و همراهی هئیت های مذهبی ، کانون های فرهنگی هنری ، تشکل ها، سازمان ها و نهادهای مردمی استفاده  کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه