اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان:

400 نفر از خواهران شهرستان درمیان در جلسات گفتمان دینی شرکت کردند

400 نفر از خواهران شهرستان درمیان در جلسات گفتمان دینی شرکت کردند
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان گفت:400 نفر از خواهران شهرستان درمیان در جلسات گفتمان دینی شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی نودهی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان در گفتگو با وحدت درمیان، از برگزار شدن گفتمان دینی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان درمیان خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: این گفتمان ها با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ویژه بانوان، در هشت روستای برگزارشد.

,

 

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان بیان کرد: در این جلسات از حضور چهار استاد خواهر از مرکز استان و شهرستان درمیان استفاده شده است.

,

 

,

حجت الاسلام نودهی گفت: در این جلسات آموزش معارف اسلامی و آگاه سازی قشر نوجوان و جوان جامعه، آگاهی جوانان، هدایت‌کننده مبانی فکری، عقیدتی و رفتاری آنان مورد نظر بوده است چرا که  نقش فرهنگ سازی دینی در حفظ ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است.

,

 

,

وی اظهار کرد: هر جامعه ای با شرایط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبه‌روست که تأثیرات مخربی روی فرایند ترقی آن جامعه دارد و شناخت آسیب ها می تواند مسیر جامعه را به سوی ترقی هموارکند.

,

 

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان بیان کرد: در این جلسات دقت در انتخاب دوست خوب و تاثیر گذاشتن دوست در زندگی افراد نیز مورد تاکید بوده است.

,

 

,

حجت الاسلام نودهی گفت: گفتمان های دینی در روستاهای مسک، فضل آباد ، فیزیک، آویجان، دره عباس، سریجان، زارگز و فورخاص برگزار شده است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: سعی براین است به صورت مستمردر همه روستاها گفتمان های دینی انجام شود.

,

 

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان گفت: این جلسات با همکاری فرمانداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان انجام شده است.

,

 

,

حجت الاسلام نودهی یاد آور شد: در این جلسات گفتمان دینی که در هشت روستای شهرستان درمیان برگزار شد و حدودا 400 نفر از خواهران در این جلسات شرکت کردند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه