اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان درمیان:

بیش از 1100 یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان درمیان هستند

بیش از 1100 یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان درمیان هستند
رئیس کمیته امداد شهرستان درمیان گفت:طی ۹ ماهه سال جاری بیش‌از ۵۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان غیر یتیم تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اهداشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بصیری‌پور رئیس کمیته امداد شهرستان درمیان در گفتگو با  وحدت درمیان،با بیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: طرح اکرام ایتام طرحی انسان‌دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است و حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیریتیم را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه مبلغی را به‌ حساب ایتام  واریز می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد بصیری‌پور رئیس کمیته امداد شهرستان درمیان در گفتگو با  , وحدت درمیان،, وحدت درمیان،, وحدت درمیان،, با بیان این‌که طرح اکرام ایتام و , محسنین,  با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: طرح اکرام ایتام طرحی انسان‌دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و از موفق‌, ترین,  طرح‌های کمیته امداد است و حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و , غیریتیم,  را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه مبلغی را به‌ حساب ایتام  واریز می‌کنند.,

 

,

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۱۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان درمیان هستند، افزود: تعداد 2 هزار و ۳۱۸ حامی نیکوکار حمایت از این فرزندان را بر عهده‌ دارند که از این تعداد ۴۸۳ نفر یتیم و۶۳۰ نفر از فرزندان محسنین هستند.

, محسنین, محسنین,

 

,

رئیس کمیته امداد شهرستان درمیان با اشاره به طرح محسنین گفت: این طرح شامل فرزندان مددجوی نیازمندی می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده، زندانی و یا فرزند طلاق هستند.

, محسنین,

 

,

بصیری‌پور افزود: طی ۹ ماهه سال جاری بیش‌از ۵۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان غیریتیمتحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اهداشده است.

, غیریتیم, محسنین,

 

,

وی با اشاره به کمک‌های غیر نقدی حامیان به ایتام تحت حمایت گفت: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی از قبیل سبد غذایی، پوشاک و جهیزیه، حمایت‌های تحصیلی و کمک به خرید مسکن فرزندان معنوی مشارکت داشته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه