اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

زمینه های ایجاد کمیته صیانت از خانواده در تویسرکان فراهم شود

زمینه های ایجاد کمیته صیانت از خانواده در تویسرکان فراهم شود
امام جمعه تویسرکان گفت: آنچه که در جلسات شورای فرهنگ عمومی در رابطه با صیانت از خانواده مصوب می شود، نیازمند نهادی برای اجرا شدن است که کمیته صیانت از خانواده، می تواند شرایط لازم اجرای مصوبات را فراهم سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی تویسرکان گفت: تحقق سبک زندگی مطابق با آموزه های اسلامی و سبک زندگی نبوی زمینه های کاهش آسیب خانواده و جامعه را فراهم می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی با تأکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود تا هرچه سریعتر کمیته صیانت از خانواده در تویسرکان تشکیل شود، اظهار کرد: آنچه که در جلسات شورای فرهنگ عمومی در رابطه با صیانت از خانواده مصوب می شود، نیازمند نهادی برای اجرا شدن دارد که کمیته ذکر شده می تواند شرایط لازم اجرای مصوبات را فراهم سازد.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: همیشه و همه جا ارائه راهکارهای دینی می تواند گره گشا باشد، به ویژه امروزه که ماهواره ها و شبکه های اجتماعی معاند به فکر القاء بی هویت کردن خانواده ها و سست کردن بنیان خانواده ها هستند.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: کمیته صیانت کمیته تخصصی باشد که افراد متخصص برای آن شناسایی و متناسب با آن کارشناس تا زمینه برای ارائه زاهکار اساسی مهیا شود.

,
«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز گفت: تأخیر در راه اندازی کمیته صیانت از خانواده در شهرستان جایز نیست و تا هفته آینده این کمیته با تعیین تکلیف مکان و نیروهای انسانی اولیه باید آغاز به کار کند.
,
وی اظهار کرد: هیئت امنای این کمیته که می تواند شامل امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و مسئولان قضایی شهرستان باشد، مطلب تا هرچه سریعتر مشخص و روند فعالیت این کمیته آغاز شود.
,
فرماندار تویسرکان افزود: : زمانی که کار به صورت رسمی آغاز شود به مرور زمان آسیب شناسی ها در مورد شیوه فعالیت صورت می گیرد و مشکلات و کاستی های احتمالی برطرف می شود.
,
مومیوند تصریح کرد: کمیته صیانت از خانواده از ظرفیت کارشناسان، صاحب نظران و متخصصان این حوزه و همچنین حمایت های خیرین بهره می گیرد.
,
وی عنوان کرد: تنها مشاوره باشد کفایت نداره در مسیر اصلاح قرار گیرید نیازمند احرایی شدن راهکاره اهستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه