اخبار داغ

فرماندار اردستان:

لزوم استفاده از افراد با تجربه کار اقتصادی در شرکت های توسعه و عمران

لزوم استفاده از افراد با تجربه کار اقتصادی در شرکت های توسعه و عمران
فرماندار اردستان، گفت: استفاده از افراد متخصص، با تجربه اقتصادی و امیدوار کردن مردم به توسعه و عمران می تواند خیلی از مشکلات را رفع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛علیرضا غیورامروزدر جلسه توسعه و عمران در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: به منظور هدایت منابع مردمی و اشتغال زایی در توسعه شهرستان شرکت توسعه و عمران در اردستان تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: طبق قانون یک سوم سرمایه اولیه شرکت که یک میلیارد ریال خواهد بود باید به حساب بانک توسعه برای تشکیل هیئت موسس واریز شود.

,

فرماندار اردستان گفت: شش شرکت توسعه و عمران در استان اصفهان تاسیس شده و همچنین در کل کشور نیز ۵۵ شرکت توسعه و عمران فعال وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حداقل نیم درصد جمعیت شهرستان باید عضو شرکت توسعه و عمران باشند، تصریح کرد: استفاده از همه گرایش ها و همه منطقه به ویژه روستاها و جوانگرایی در اولویت است.

,

غیور تاکید کرد: استفاده از افراد متخصص، با تجربه اقتصادی و امیدوار کردن مردم به توسعه و عمران می تواند خیلی از مشکلات را رفع کند.

,

فرماندار اردستان، خاطرنشان کرد: تشکیل شرکت توسعه و عمران می‌تواند زمینه مشارکت همدلی و در واقع همسویی کل مردم شهرستان را زمینه‌ساز بوده تا بتوانیم یک اقدام مشترک بمنظور رفع کردن مسائل و مشکلات شهرستان به عمل آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه