اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

همدلی و ارتباط مردم و مسئولان، دشمنان را مایوس می کند/ تمام هم و غم دشمن، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است

همدلی و ارتباط مردم و مسئولان، دشمنان را مایوس می کند/ تمام هم و غم دشمن، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است
امام جمعه میاندوآب گفت: تمام هم و غم دشمنان بر این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند و بر روی این موضوع نیز تلاش و برنامه ریزی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اهمیت امر فرهنگ، اظهار کرد: باید بر لزوم ترویج فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مسئولان باید در حکومت اسلامی، گزارش کار خود را به مردم اعلام کنند، افزود: مردم در حکومت اسلامی از عملکرد مسئولان آگاهی داشته و مسئولان نیز دادن گزارش کار به مردم را از یاد نبرند.

,

وی با بیان اینکه همه وظیفه دارند تا در راستای امید آفرینی و جذب مردم به نظام و انقلاب حرکت کنند، گفت: جذب مردم هزینه زیادی ندارد و مثلا حتی می توان با رنگ آمیزی یک جا، مردم را به انقلاب و نظام جذب کرد و وقتی که مردم کار و تلاش ببینند، به آینده امیدوار می شوند.

,

حسن زاده تصریح کرد: این موضوع به معنی آن نیست که کارهای دقیق، جدی  و زیر بنایی را فراموش کرد.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ارتباط بین مردم و مسئولان باید توسعه یابد، اظهار کرد: تمام هم و غم دشمنان بر این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند و بر روی این موضوع نیز تلاش و برنامه ریزی دارند و بنابراین هرچه ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر باشد، دشمن مایوس تر می شود.

,

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا نکته نظرات خود را ارائه و در مورد برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه به ارائه توضیحات پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه