اخبار داغ

فرماندار مرند:

مکان بیمارستان جدید مرند مشخص نیست/ ربط دادن تغییر یک مدیر به یک نفر بی انصافی است

مکان بیمارستان جدید مرند مشخص نیست/ ربط دادن تغییر یک مدیر به یک نفر بی انصافی است
فرماندار مرند در نشست خبری گفت: هنوز محل احداث بیمارستان 300 تخت خوابی مرند بصورت دقیق مشخص نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند، علیار راستگو صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه یک مدیر خوب صداقت و شفافیت است و یقینا حرکت دور از حواشی موجب نتایج عالی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,

وی با ذکر این مطلب که دود کشمکش‌های سیاسی به چشم مردم می‌رود، تصریح کرد: تمام مدیران شهرستانی باید با اشرافیت کامل به امور شهرستان برسند و مسائل تحت حیطه خود را به نحو احسن انجام دهند چراکه تعامل دستگاههای اجرایی با سایر نهادهای حکومتی موجب حصول نتایج مناسب برای مردم و منطقه خواهد شد.

,

فرماندار مرند در ادامه افزود: پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است، ساختمان کلینیک تخصصی شهید باکری نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است، بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی مرند نیز در کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری داده شده و باید ضمن مشخص شدن مکان دقیق احداث آن، طراحی و نقشه‌های اجرایی آن آماده شود که قدری زمان می‌برد.

,

راستگو در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات فراوان ایجاد شده در مرکز شهر مرند از طریق پروژه نیمه کاره مجتمع جواهر گفت: سرمایه گذار و شهرداری باید در اسرع وقت، به تعهدات خود در این پروژه عمل کنند.

,

فرماندار مرند با اشاره به اینکه در این راستا جلسات مختلف برگزار شده است تصریح کرد: مرکز شهر مرند با توقف این پروژه قفل شده و کسبه و اهالی شهر انتظار دارند با بهره برداری آن، به زودی در اختیار مردم قرار گیرد.

,

وی با گلایه از مطالب و آمار نادرست در مورد نرخ بیکاری و طلاق در مرند گفت: وضعیت شهرستان مرند  آنطورکه آمار غلط یا مطالب اشتباه منتشر میشود نیست و وضع مرند از خیلی شهرستان‌ها بهتر است.

,

وی همچنین  در خصوص سفر استاندار آذربایجان شرقی به مرند، گفت: پیگیر این سفر هستیم که در این سفر پروژه‌هایی نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

,

راستگو با اشاره به تدوین سند جامع اشتغال مرند عنوان کرد: در جلسات کارگروه اشتغال مرند مباحث مختلفی مطرح شده و طرح‌هایی در حوزه روستایی و مشاغل خانگی تدوین شده است، همچنین خط جدید کالیبراسیون کارخانه تبریز کف راه اندازی و مشکلات کشتارگاه مرغ مرند نیز حل شده است.

,

فرماندار مرند در خصوص انتخاب شهردار و مدیر جدید آموزش و پرورش مرند نیز گفت: هیچ دخالتی در این تغییرات و انتخاب‌ها نداشته‌ام و قرار هم نیست یک مدیر همیشه ماندگار باشد و اینکه یک تغییر را به دخالت یک نفر ربط می‌دهند کار اشتباه افراد بی‌انصاف است چراکه فردا هم باید سایر تغییرات مدیران را به دخالت افراد دیگر ربط داد.

,

وی در خصوص مطالبه‌گری نیز گفت: مطالبه‌گری مردم از مسئولین چیز جدیدی نیست و این مطالبه‌گری وقتی در مسیر مناسب باشد حتما نتیجه خواهد داد اما با سخت گیری یا متاسفانه  آنطور که در مسائل اخیر در برخی شهرها شاهد بودیم بصورت خشن نمی‌توان نتیجه گرفت و دشمن نیز سوء استفاده خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه