اخبار داغ

فرماندار ورامین:

هرچه از ورامین بردند را به ما برگردانند / کارآفرینان خوبی در شهرستان داریم

هرچه از ورامین بردند را به ما برگردانند / کارآفرینان خوبی در شهرستان داریم
فرماندار شهرستان ورامین با بیان این‌که مدال‌آوران زیادی در شهرستان ورامین زندگی و فعالیت می‌کنند، گفت: زمانی بود که شهرستان پاکدشت نیز جزو ورامین بود ولی از آن منطقه وسیع که باعث شد بود خار چشم گرمسار شود، تنها ورامین فعلی باقی مانده است و از آن‌ها می‌خواهیم که هرچه از ما بردند را به ما برگردانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ محمدرضا یوسفی ، فرماندار شهرستان ورامین در جمع فرهیختگان ورامین در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: شهرستان ورامین مردم بسیار خوب و فهیمی دارد که متاسفانه نمی‌خواهند از حق خودشان دفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما ؛, ورامین ما,

وی گفت: رای ۶۵ هزار نفری مردم منطقه ورامین به دولت فعلی پیام روشنی برای همگان دارد و آن نیز این است که سطح توقع این مردم از دولت بیشتر شده و همین مسئله نیز وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد زیرا باید بیشتر از قبل برای این مردم کار کنیم.

,

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: شهرستان ورامین در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورزش درخشان است تا جایی که می‌توانیم به اندازه سه استان کشور مدال‌های مختلف به دست آورده‌ایم و برای ورزشکاران نیز با پیگیری‌های بسیار زیاد توانسته‌ایم بودجه‌های خوبی را دریافت کنیم در حالی که متنفذین ورامین تنها حدود ۹ میلیون تومان به ورزش شهرستان کمک کرده‌اند.

,

وی با بیان این‌که مدال‌آوران زیادی در شهرستان ورامین زندگی و فعالیت می‌کنند، گفت: زمانی بود که شهرستان پاکدشت نیز جزو ورامین بود ولی از آن منطقه وسیع که سبب شد بود خار چشم گرمسار شود، تنها ورامین فعلی باقی مانده است و از آن‌ها می‌خواهیم که هر چه از ما بردند را به ما برگردانند.

,

یوسفی با بیان این‌که هنوز نتوانسته‌ایم فرهنگ‌سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از نیروی انتظامی پس بگیریم، تصریح کرد: کارآفرین‌های بسیار بزرگ و خوبی در شهرستان ورامین در حال زندگی و فعالیت هستند که برای ادامه و گسترش فعالیتشان نیاز به توجه بیشتر دارند.

,

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: در شهرستان ورامین تمام جناح‌های سیاسی مشغول به فعالیت بوده و بزرگان آن‌ها نیز سخنرانی‌های خود را می‌کنند و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد و این مسئله خلاف آن چیزی است که برخی‌ها بیان می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه