اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری :

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر قرار گیرد

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر قرار گیرد
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در نخستین نشست ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان مراغه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته پیشرفت های چشم گیری داشته است افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دستور کار ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر قرار گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی شامگاه دوشنبه در جلسه بزرگداشت ستاد دهه فجر که در دفتر امام جمعه مراغه برگزار شد گفت : اگر حرکت تاریخی امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نبود ؛ معلوم نبود از نهضت تحول آفرین انقلاب و تداوم و پیروزی آن خبری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا , از نهضت تحول آفرین انقلاب و تداوم و پیروزی آن خبری باشد.,


وی با اشاره به اینکه دستاورد های انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست افزود : امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود مشکلات و تحریم‌های متعدد به دستاوردهای فراوانی دست یافته‌ایم که باید این دستاوردها به مردم معرفی شود .

,
,


عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : فضای آزادی بیانی که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است و هرکس میتواند به راحتی مسئولان را نقد کند در دوران پیش از انقلاب با آن خفگان سیاسی وجود نداشت و هیچ کس حق اظهار نظر در رابطه با کوچکترین جزئی از رژیم شاه را نداشت.

,
,


وی تصریح کرد : استقلال جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که امروز با تکیه بر توان داخلی توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها جزو کشورهای مطرح دنیا باشیم .

,
,


امام جمعه مراغه تصریح کرد : خون چندین هزار شهید این نهال را به ثمر رسانده است و هر کسی نمی تواند به آرمان های بزرگ ملت ایران حمله کند.

,
,


مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر نیز در این جلسه گفت  : اهمیت برنامه های دهه فجر هر سال مهمتر از سال قبل برگزار می شود و امسال نیز بنا به سوءاستفاده برخی دشمنان باید پرشورتر از سال های قبل برگزار شود.

,
,

 

,

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود : با توجه به شرایط پیش‌آمده در روزهای گذشته و نگرانی‌های مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سوءاستفاده عده‌ای آشوبگر، از اعتراض‌های مردمی، باید برای شنیدن صدای مردمی که برای انقلاب خود ارزش قائل هستند، تلاش کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه مراغه نیز با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت : امروزه غربی ها در همه عرصه ها از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند، برای همین به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

,

 

,

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود : هدف دشمن در ناامنی های اخیر براندازی جمهوری اسلامی بود که حضور هوشمندانه و پرشور مردم نقشه دشمن را خنثی کرد .

,


وی تصریح کرد : نمایش دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب و تبیین عملکرد انقلاب اسلامی وظیفه تمانی نهادها و ادارات است.

,
,

 

,

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز گفت : اتفاقات اخیر با مدیریت خوب مسئولان نظامی شهرستان کنترل شد و روز ۱۳ دی هم مردم مشت محکمی بر دهن اغتشاش گران زدند.

,


وی با اشاره به رزمایش اخیر ارتش در منطقه جنوب افزود :این رزمایش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که برخی از تجهیزات برای اولین بار در این رزمایش استفاده می شود.

,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه