اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر ورامین:

خدمت‌رسانی مسئولان می‌تواند باعث افزایش روحیه بین مردم شود / پروژه مترو ورامین همچنان بلاتکلیف است

خدمت‌رسانی مسئولان می‌تواند باعث افزایش روحیه بین مردم شود / پروژه مترو ورامین همچنان بلاتکلیف است
نائب رئیس شورای شهر ورامین گفت: مترو یکی از پروژه‌هایی است که سال ها است برای خدمت رسانی بیشتر به مردم شهرستان ورامین در نظر گرفته شده است ولی همچنان بلاتکلیف بوده و راه‌اندازی نشده است و همچنین پرداخت تسهیلات به بخش دامپروری و کشاورزی یکی دیگر از درخواست‌های مردم شهرستان از مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ زهرا هداوند میرزایی ، نائب رئیس شورای شهر ورامین در در جمع فرهیختگان ورامین در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان ورامین به‌دلیل آنکه از قبل پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های انقلاب حضور گسترده و مستمر و همچنین تاثیرگذاری داشته است، در بین شهرستان‌های استان تهران می‌درخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما ؛, ورامین ما,

وی گفت: اگر مسئولان مختلف شهرستان تلاش‌های خود را افزایش دهند باعث افزایش روحیه بین مردم و سطح جامعه می‌شوند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ورامین عنوان کرد: ورامین مشکلات زیادی دارد که با خدمت رسانی درست و به‌موقع مسئولان می‌توان آن‌ها را برطرف کرد که اولین آن ساخت و راه‌اندازی آزادراهی است که می‌تواند خدمت موثری به مردم شهرستان کند.

,

هداوند میرزایی افزود: مردم شهرستان ورامین بارها از طریق مسئولین مختلف درخواست سفر رئیس جمهور به شهرستان ورامین را داشته‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: مترو یکی از پروژه‌هایی است که سال‌ها است برای خدمت رسانی بیشتر به مردم شهرستان ورامین در نظر گرفته شده است ولی همچنان بلاتکلیف بوده و راه اندازی نشده است و همچنین پرداخت تسهیلات به بخش دامپروری و کشاورزی یکی دیگر از درخواست‌های مردم شهرستان از مسئولین می‌باشد.

,

نائب رئیس شورای شهر ورامین با بیان این‌که سالن‌های چند منظوره ورزشی و فرهنگی باید افزایش پیدا کنند، افزود: محدوده و حریم شهر ورامین به صورت کامل مشخص نیست که همین مسئله نیز مشکلات متعدد معماری برای ورامین به وجودآورده است و مسئولین باید هر چه سریعتر فکری در این خصوص بکنند.

,

وی بیان داشت: تمام کارشناسان فرهنگی و اجتماعی بر تاثیر بانوان بر جامعه تاکید بسیار زیادی داشته اند به همین دلیل نیز باید اعلام کنیم راه اندازی و ساخت استخر و پارک بانوان در شهرستان می‌تواند نقش بسیار موثر و مفیدی در جامعه داشته باشد.

,

هداوند میرزایی در پایان تصریح کرد: بهسازی و بازسازی بافت فرسوده، استقرار شبکه هوشمند از نیازهای اساسی ورامین بوده و از سوی دیگر نیز عبور خط راه آهن از وسط شهر ورامین یکی از مشکلات ورامین است که برطرف کردن این مشکلات نیازمند همت جهادی مسئولان مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه