اخبار داغ

استاندار تهران:

ورامین زمینه بسیار خوب سرمایه‌گذاری است / سیستم دولتی باید سبک شود

ورامین زمینه بسیار خوب سرمایه‌گذاری است / سیستم دولتی باید سبک شود
استاندار تهران گفت: ورامین به‌دلیل نزدیکی به شهر تهران زمینه بسیار خوبی برای اشتغال دارد ولی باید زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین مقیمی ، استاندار تهران عصر امروز در جمع فرهیختگان ورامین در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی برا این دولت افزایش سطح رضایتمندی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطر نشان کرد: مردم از مسئولین توقعاتی دارند که این توقعات باید اجرا شده و همچنین مسئولین باید به مردم پاسخگو باشند و توضیحات لازم را به آنها ارائه کنند و پای صحبتهای آنان نیز بنشینند.

,

استاندار تهران تصریح کرد: مسئولین باید با سمن‌ها و سازمان‌های مردم و مردم نهاد و همچنین افرادی که قصد خدمت رسانی به مردم را دارند همکاری‌های لازم را داشته باشند تا خدمت رسانی این افراد و سازمان‌ها به مردم بیشتر شود.

,

مقیمی با بیان اینکه باید در ترویج فرهنگ کمک به یکدیگر کمک کنیم، بیان کرد: باید در خیریه‌ها و دیگر مراکز به یکدیگر کمک کنیم.

,

وی تصریح کرد: سیستم دولتی از نظر تعداد نیروهای کاری باید سبک شود و این را نیز باید بدانیم که سالانه فقط ۵ درصد از این افراد جا به جا شده و به سیستم دولتی وارد یا خارج می‌شوند.

,

استاندار تهران با بیان اینکه باید زمینه فعالیت دیگر افراد فراهم کنیم، اظهار داشت: باید این مسئله را بپذیریم که اشتغال با سرمایه گذاری برطرف می‌شود و به همین دلیل نیز فضای سرمایه گذاری باید افزایش پیدا کند.

,

مقیمی تصریح کرد: در شهرها و روستاهایی که مسئولین آن به مسئله سرمایه گذاری اهمیت داده اند، شاهد هستیم که میزان بیکاری کم و میزان اشتغال بسیار خوب است.

,

وی خاطر نشان کرد: ورامین به دلیل نزدیکی به شهر تهران زمینه بسیار خوبی برای اشتغال دارد ولی باید زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان را فراهم کنیم.

,

استاندار تهران اظهار داشت: یاری رساندن به سرمایه گذاری و تسریع در امورات آنها می‌تواند یکی از اقدامات بسیار خوب برای تشویق سرمایه گذاران در ورامین باشد.

,

مقیمی پس از بیان اینکه مسئولین ارشد استان از سرمایه گذاری پشتیبانی می‌کنند، بیان کرد: دولت امروز نیاز به سرمایه ندارد به همین دلیل حمایت از سرمایه گذاران به راحتی می تواند صورت گرفته و خدمت به مردم صورت گیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: در سطح جامعه مشکلات مختلفی وجود دارد که وظیفه تمام مسئولین دولتی است که آنها را شناسایی کرده و از تمام اقداماتی که باعث برطرف شدن و از بین رفتن این مشکلات می شود حمایت کند.

,

استاندار تهران اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که می تواند بسیار موثر باشد، بازگرداندن شادی و نشاط به کانون خانواده‌ها و همچنین مراکز اصلی آموزشی باشد تا امید در بین جوانان افزایش پیدا کند.

,

مقیمی تصریح کرد: از همه نخبگان می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم در جهت افزایش شادی و نشاط بین جوانان را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه