اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان:

پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد/ کشف هزار و ۴۰۰ قلم کالای قاچاق در اردستان

پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد/ کشف هزار و ۴۰۰ قلم کالای قاچاق در اردستان
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه با مراکز و واحدهای عرضه کالای قاچاق طبق قانون برخورد می شود، گفت: گسترش پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان،محمد رضا باقری اظهار کرد: به منظور مبارزه با کالای قاچاق در منطقه اردستان یک هزار و 400 قلم کالای قاچاق کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده یکصد میلیون ریال بوده که با حضور نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و با حکم قضائی معدوم شد.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان، گفت: بیشترین تخلف در قالب عناوین قاچاق غیر استاندارد و موارد بهداشتی تاریخ گذشته بوده که استفاده مردم از این کالاها سلامتی آنها را به خطر می اندازد.

,

باقری با بیان اینکه با مراکز و واحدهای عرضه کالای قاچاق طبق قانون برخورد می شود، تصریح کرد: گسترش پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد.

,

وی تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره صنعت، معدن و تجارت است که به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی رسیدگی کند، لذا یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف این کالا توسط مردم بوده است.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: بازرسان در 9ماهه سال جاری به منظور مبارزه با کالای قاچاق از ۳۰ واحد صنفی عمده فروش و خرده فروش سطح شهر بازرسی به عمل آورده که در این رابطه 10 واحد متخلف شناخته شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه