اخبار داغ

موج بارش ها اواخر هفته به این استان می رسد؛

هوای تبریز باز هم در وضعیت ناسالم قرار گرفت

هوای تبریز باز هم در وضعیت ناسالم قرار گرفت
هوای تبریز امروز بار دیگر در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، داوود قاسم زاده مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، با بیان اینکه هوای تبریز پس بارش های اخیر در وضعیت پایدار قرار گرفته گفت: هوای شهر تبریز امروز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قراردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بر اساس آخرین آمار استخراجی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در تبریز، شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۰ پی. اس نسبت به ذرات معلق ۲٫۵ میکرون رسیده است.

,

قاسم زاده تاکید کرد: البته از ظهر امروز با ناپایداری هوا از این شاخص آلودگی هوا از میزان ذکر شده کاهش پیدا کرده و علت این آلودگی پایداری هوا از روز گذشته و نفوذ ریز گردها از مرزهای غربی کشور بوده است.

,

محمد اشجعی معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هم در گفتگو با تبریز بیدار اظهار داشت: با وزش بادهای آرام از بعد از ظهر امروز از میزان پایداری جو و آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

,

وی ادامه داد: از اواخر ساعات روز سه شنبه و صبح روز چهارشنبه سامانه ضعیفی وارد استان می شود که احتمالا موجب بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان خواهد شد.

,

اشجعی با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی از اواخر هفته جاری به استان گفت: این سامانه بارشی از اواخر پنج شنبه وارد استان می شود و پیش بینی می کنیم در روزهای جمعه و شنبه موجب بارش برف و باران در نقاط مختلف استان شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه