اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راور:

برگزاری موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان می تواند باعث آگاهی مردم از حقوق شهروندی شود

برگزاری موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان می تواند باعث آگاهی مردم از حقوق شهروندی شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور گفت: یکی از وظایف مهم کانون بسیج حقوقدانان بحث توسعه فرهنگ حقوقی و بالا بردن سطح آگاهی حقوقی جامعه و آشنایی شهروندان با حقوق شخصی و اجتماعی است که این فرهنگ عامه بوده و باید هر روز گسترش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛ سرهنگ محمد محمودی گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در شهرستان راور با همکاری اعضا محترم کانون بسیج حقوقدانان خصوصاً دادستان محترم شهرستان راور در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) که می فرمایند"نیروی مقاومت بسیج، بهترین جایی که دارد، همین مساجد است، منتها مساجد را مسجد نگه دارید" در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور با بیان اینکه با برگزاری این طرح میزان آگاهی حقوقی شهروندان افزایش می یابد، گفت: یکی از وظایف مهم کانون بسیج حقوقدانان بحث توسعه فرهنگ حقوقی و بالا بردن سطح آگاهی حقوقی جامعه و آشنایی شهروندان با حقوق شخصی و اجتماعی است که این فرهنگ عامه بوده و باید هر روز گسترش یابد.

,

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه فرهنگ و سبک زندگی‌ها تا حدودی در جامعه تغییر و به سمت فرهنگ غربی رفته است، بحث توسعه فرهنگ حقوقی برای بهبود وضعیت می‌تواند موثر و کمک باشد، و همچنین برگزاری موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان می تواند باعث آگاهی مردم از حقوق شهروندی شود.

,


محمودی تصریح کرد: بنابراین طبق هماهنگی صورت گرفته با بسیج محلات شهرستان راور این طرح در حال اجرا می باشد و امید است در هر مسجد یک حقوقدان داشته باشیم تا مسائل حقوقی پیگیری شود.

,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور با بیان اینکه به نظر می‌‌رسد که این اقدام هر مسجد یک حقوقدان در ۸۰ درصد مساجد شهرستان تحت پوشش قرار گیرد، گفت: از دیگر مواردی که باید مطرح کنیم این است که جهت موثر واقع شدن این طرح در سطح جامعه نیاز به همیاری و همکاری هئیت امناء مساجد شهرستان راور داریم و این آمادگی را داریم با درخواست هئیت امناء مساجد این طرح به صورت اثر گذار اجرایی شود.

,


وی در پایان از رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان راور و کانون بسیج حقوقدانان راور که در اجرای این طرح همت و تلاش دارند تشکر و قدردانی کرد.

,
,

 

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه