اخبار داغ

آخرین مهلت بخشودگی مشمولان غایب اعلام شد

آخرین مهلت بخشودگی مشمولان غایب اعلام شد
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تنها تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب رو به پایان است، اظهار کرد: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند که با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطر نشان کرد: تمامی مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، باید هر چه سریع‌تر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۶ برای اعزام به خدمت خود را معرفی کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

,

معاون احضار و اعزام این سازمان اظهار داشت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه‌ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

,

این مقام مسئول اظهار داشت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام کنند.

,

باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه