اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

اتحاد مسئولین برای خدمت به مردم امنیت و رونق اقتصادی را دربردارد/ نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم است

اتحاد مسئولین برای خدمت به مردم امنیت و رونق اقتصادی را دربردارد/ نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم است
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت :مسئولین با هم متحد باشند و در کنار تمام اقشار مختلف مردم خدمت کنند خداوند هم برکت و امنیت و رونق اقتصادی را بیشتر خواهد کرددر کنار مردم بودن است که می توانیم به اهداف خود برسیم اگر تفکر غیر این باشد به اهداف نخواهیم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴، سردار علی آزادی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابهر گفت: وقتی مسئولین با هم متحد باشند و در کنار تمام اقشار مختلف مردم خدمت کنند خداوند هم برکت و امنیت و رونق اقتصادی را بیشتر خواهد کرد؛ در کنار مردم بودن است که می توانیم به اهداف خود برسیم اگر تفکر غیر این باشد به اهداف نخواهیم رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابهر۲۴،,

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: در اتفاقات اخیر مردم بیشتر قدر امنیت خود را دانستند درست است که برخی مشکلات اقتصادی و رفاهی دارند ولی اعتراض و انتقاد راه خود را دارد و با هرج و مرج و بی قانونی و ضربه به بیت المال کاری را نمی شود به پیش برد . مردم وقتی دیدند عده ای امنیت را خدشه دار کردند صف خود را جدا نمودند؛ بلکه انقلاب پایدار تر از آن است که شخصی بیاید و بخواهد ظرف دو هفته انقلاب را بردارد .

,

آزادی تأکید کرد: شهر ابهر از جمله شهرهایی بود که مردمش توانست با اقتدار جواب اغتشاش گران را بدهد و امنیت خود را حفظ کنند، ما بعنوان سرباز ولایت و خادم مردم  اجازه نخواهیم داد کسی آشوب به بپا کند اگر مدارای مردم نبود در همان روز اول آشوب را در نطفه خفه می کردیم و شگرد اینها اینگونه بود که در مکان های شلوغ آشوب کرده و خودنمایی در حالیکه مکان های پررفت آمد تفکیک مردم عادی از اغتشاشگر مشکل است . یکی از اثرگذارترین فرماندهانی که نقش اساسی داشت جناب سرهنگ مهدیخانی بود که با تجربه ی خود توانست پیش گیری کند.

,

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در کنار مردم بوده وخواهد ماند و تا آخرین قطره ی خون ایستادگی خواهد کرد. مشاغلی واقعا سخت است که انسان سی سال خدمت کند و مشکلی نداشته باشد و مشاغل نیروی انتظامی از جمله ی این مشاغ می باشند.

,

وی خاطرنشان شد: تقدیر وتشکر می کنم از سرهنگ مهدیخانی که در  این سی سال خوب درخشیدند ایشان با سرافرازی خدمت کردند که واقعا برای ما ارزشمند است. امروز دقیقا روز آخر خدمت ایشان است و ما در این شش ماه فکر می کردیم که چه کسی را جایگزین کنیم که فردی باشد از اهالی خود شهرستان که بااخلاق و مدیر باشد و جناب سرهنگ مرسلی را انتخاب کردیم که بتواند در خدمت شما باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه