اخبار داغ

پس از 3ماه فعالیت؛

دندانپزشک قلابی در لیردف جاسک دستگیر شد+تصاویر

دندانپزشک قلابی در لیردف جاسک دستگیر شد+تصاویر
دندان پزشکی که بدون داشتن هیچ گونه گواهی دانشگاهی که به مدت 3ماه در لیردف جاسک مشغول فعالیت بود، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مکران نیوز؛ دندان پزشکی که بدون داشتن هیچ گونه گواهی دانشگاهی، 3 ماه به عنوان دندان پزشک در شهر لیردف جاسک مشغول فعالیت بود، دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز؛ ,

این فرد با نام"ح_ ع" نه تنها بومی و دندان پزشک نیست بلکه با سوءاستفاده از اعتماد و اطمینان اهالی لیردف و استفاده از لوازم غیربهداشتی در ساختمان مسکونی  جان بیماران را بازیچه خودخواهی خود کرده بود.

,

بر اساس این گزارش، سه نفر از بیمارانی که به این پزشک قلابی مراجعه می کنند وی علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، از لوازم غیر بهداشتی استفاده کرده است لذا پس از این اتفاق، مراتب شکایت خود را به متولیان امر اعلام می کنند که پس از پیگیری مراجع انتظامی و دادگستری شهرستان جاسک دستگیر می شود.

,

عباس ابراهیمی، رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک با اشاره به دستگیری دندان پزشک قلابی در این شهرستان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر در شهر لیردف اقدام به فعالیت دندان پزشکی غیرقانونی می‌کند بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران سلامت قرار گرفت.

,

وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات مشخص شد که یک فرد غیر بومی در یک واحد مسکونی استیجاری  به مدت 3ماه مشغول فعالیت دندانپزشکی بوده است.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت:  پس از پیگیری های لازم با هماهنگی و همکاری خوب نیروی انتظامی و دادگستری جاسک ضمن بازداشت دندان پزشک قلابی، تمام لوازم کار ایشان جمع آوری و مکان مورد نظر پلمپ شد.

,

ابراهیمی تاکید کرد: تمام خدمات پزشکی در مراکز بهداشتی صورت می گیرد و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی به پلیس یا به کارشناسان بهداشت اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه