اخبار داغ

پس از 10سال وقفه؛

اجرای عملیات زیبا سازی ورودی شهر رودان در دستور کار قرار گرفت+تصویر

اجرای عملیات زیبا سازی ورودی شهر رودان در دستور کار قرار گرفت+تصویر
با توصیه اکید امام جمعه رودان و جدیت فرماندار رودان عملیات اجرایی زیباسازی بلوار ورودی شهر رودان پس از 10 سال وقفه در دستور کار قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛قطعا ورودی شهربا جلوه های بصری زیبا و تمیز به لحاظ روانی تاثیر زیادی بر دیدگاه مسافر خواهد گذاشت و ذهنیتی مثبت و باوری دائمی به او القاء خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز؛,

ورودی هر شهر به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد بنابراین ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.

,

یک شهر با جاذبه های گردشگری ،سیاحتی و زیارتی متعدد ،مستلزم این است که ابتدایی ترین و انتهایی ترین نقطه شهرش، دارای شهریت و عناصر مطلوب بصری باشد چرا که توجه به ورودی‌های شهر رونق گردشگری را به دنبال دارد لذا یکی از مطالبات جدی شهروندان و حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه رودان که بارها در خطبه های نماز جمعه هم بیان نمودند، ساماندهی ورودی شهرستان رودان بود.

,

بیش از 10 سال از اجرای پروژه بلوار ورودی شهر رودان می گذرد و پس از پایان کار این پروژه، بدون هر گونه زیباسازی که از مهمترین مراحل انجام کار آن بود متاسفانه به حال خود رها شده و هیچ دستگاهی چه از شهرداری و اداره راه و شهرستازی برای تکمیل و زیباسازی آن اقدام عملی انجام نداده بودند.

,

از این رو با توصیه اکید امام جمعه رودان و جدیدت فرماندار  اولین جلسه هماهنگی آغاز پروژه زیباسازی بلوار ورودی شهر رودان با حضور امام جمعه ،فرماندار،شهردار رودان ،شهردار رودان ،شهردار بیکاه،رئیس اداره راه  و شهرسازی،رئیس اداره راهداری و بخشدار مرکزی رودان در محل دفتر فرماندار رودان برگزار شد.

,

احسان جعفری شهردار رودان هم در این جلسه با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری رودان جهت آغاز پروژه زیبا سازی شهر رودان گفت:تخریب سنگ جدول،اجرای 20 هزار متر مکعب خاکریزی،اجرای آبیاری تحت فشار،آماده سازی خاک ،تهیه کمپوست،تهیه و کاشت درخت و تهیه و کاشت گلهای فصلی از مراحل اصلی اجرای این پروژه می باشد.

,

وی افزود: بلوار ورودی شهر رودان به طور قطعی از سوی اداره راه و شهرسازی به شهرداری رودان تحویل نشده اما با هدف زیباسازی هر چه بهتر شهر، شهرداری رودان عهده دار اجرای این پروژه است ،عملیات این پروژه از چهارشنبه 4 بهمن ماه رسماً آغاز خواهد شد و اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال برای اجرای آن پیش بینی شده است که 80 درصد آن برعهده شهرداری و 20 درصد آن هم بر عهده سایر ادارت همکار می باشد.

,

اداره راه و شهرسازی ،اداره راهداری ،شهرداری بیکاه،بخشداری مرکزی و دهیاری های بخش مرکزی و همچنین بنیاد مسکن از مهمترین دستگاهایی هستند که شهرداری رودان را در اجرای پروژه بزرگ زیبا سازی ورودی شهر رودان کمک خواهند کرد.

, , , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه