اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان:

مناطق آزاد گریزگاه کالاهای قاچاق/ واردات غیرقانونی مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است

مناطق آزاد گریزگاه کالاهای قاچاق/ واردات غیرقانونی مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به عدم تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: قاچاق عامل اصلی تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛سید مرتضی مدنی، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان پارسیان، با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، : موضوع اقتصاد در اولویت کشور و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دشمن نیز فشارهای و تحریم های زیادی را در حوزه اقتصادی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته از این رو همگان باید در برابر تحریم ها و جنگ اقتصادی استکبار مقاوم سازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

 

,

وی با اشاره به عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در هرمزگان عنوان کرد: یکی از موانع در حوزه اقتصاد مقاومتی وتولیدات داخلی، قاچاق کالاست و عدم رونق تولیدات درهرمزگان و سایر استان ها، قاچاقی است که به صورت کلان وارد استان می شود و به تبع آن وارد مرکز نیز خواهد شد.

,

 

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با ابراز تأسف از عدم از استفاده از تولیدات داخلی، گفت: کالاهایی قاچاق می شود که تولید آن در داخل وجود دارد و آمار پرونده ها نشان می دهد که در حوزه پوشاک، پارچه، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین قاچاق را دارا هستیم که دست هایی نیز پشت پرده این قاچاق ها می باشد.

,

 

,

مدنی، با بیان اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشترین کالاها را وارد کشور می کنند، تصریح کرد: افاغنه در جزیره های کیش و قشم کالاهای اماراتی و عربستانی را با قیمت پایین و به صورت قاچاق به فروش می رسانند که مشخص نیست جنس اولیه این کالاها از چیست.

,

 

,

وی اضافه کرد: اقنصاد مقاومتی تحقق نمی یابد، مگر اینگه با سرشاخه های قاچاق مبارزه نماییم و تا زمانی که وضعیت قاچاق اینگونه باشد، سرمایه گذاران داخلی و خارجی میل ورغبتی جهت سرمایه گذاری نخواهند داشت.

,

 

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان به ساحل نشینان و ملوانان گریزی زد و خاطرنشان کرد: کالاهای ملوانی و مصرف شخصی به هیچ عنوان نباید مورد تعرض قرار بگیرد و ما مسئولین زمانی موفق خواهیم بود که مردم نسبت به ما قضاوت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه