اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه‌های سرایان:

کتاب عصاره تمدن‌های بشری است

کتاب عصاره تمدن‌های بشری است
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان سرایان گفت: کتاب عصاره تمدن‌های بشری و کتابخانه‌ها مهد تمدن بشری هستند که این تمدن را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فولادی رئیس اداره کتابخانه‌های سرایان در گفت‌وگو با سرایان بیدار، گفت: اگرچه امروز رسانه‌های جدید پدید آمده‌اند، اما همچنان نیازمند کتاب هستیم، چراکه کتاب عصاره تمدن‌های بشری و کتابخانه‌ها مهد تمدن بشری هستند که این تمدن را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

 

,

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرایان افزود: خوشبختانه این نهاد گام‌های خوبی برداشته؛ افتتاح 2 کتابخانه در شهرستان، ارتقای سطح، تغییر نوع نگاه در مصرف کتاب با توجه به ذائقه مصرف کننده، احترام و تعامل با خیرین که نمونه آن در چند روز قبل جلسه‌ای در این خصوص در شهر آیسک داشتیم که نتیجه خوبی داشت برنامه نشست چه در مدارس و کتابخانه‌ها و مسابقات فرهنگی دیگر، بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که موضوع کتابخوانی و بالا بردن ذائقه مصرف کتاب، تنها کار کتابخانه های عمومی  نیست. بلکه این موضوع عزم و اهتمام ملی را می‌طلبد تا کتاب نه تنها در جمع خانواده بماند، بلکه در جامعه نیز بروز داشته باشد.

,

 

,

فولادی گفت:خوشبختانه موضوع کتاب در شهرهای کوچک فقط به گردن حوزه کتابخانه ها است اما کتابخانه ها بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی کاراصلی خودش رادنبال می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه