اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

برجام جدیدی در راه است/ پرده اختلافات ظاهری آمریکا و اروپا کنار رفته

برجام جدیدی در راه است/ پرده اختلافات ظاهری آمریکا و اروپا کنار رفته
کارشناس سیاسی از اجرای برجامی جدید با فشار کشورهای بیگانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسین‌زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با سرایان بیدار، گفت: اروپایی‌ها در تلاش هستند تا به بهانه نگه داشتن ترامپ در برجام، ایران را وارد مذاکرات موشکی و منطقه‌ای کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

 

,

وی افزود: متأسفانه آن‌ها با ارزیابی و رفتارشناسی مسئولان، به این ادراک رسیده‌اند که دولت ایران از ترس حفظ برجام به هر قیمت، به این مذاکرات تن خواهد داد.‌

,

 

,

کارشناس سیاسی اظهار کرد: رئیس جمهور، وزارت امور خارجه و مسئولان دولتی از غیرقابل مذاکره‌بودن موضوعات موشکی و منطقه‌ای ایران سخن می‌گویند اما روند تحرکات، بیان‌گر حرکت دولت به سمت مذاکرات مکمل و در نتیجه توافق مکمل است.

,

 

,

حسین‌زاده گفت: در مذاکرات مکمل، با هدف ساکت‌کردن ایران مبنی بر غیرقابل مذاکره‌بودن برجام، اصل برجام حفظ می‌شود اما مذاکرات جدیدی پیرامون به اصطلاح دو پرونده موشکی و منطقه‌ای ایران شکل می‌گیرد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها رسمی و علنی وارد عملیاتی‌سازی شروط چهارگانه ترامپ به بهانه حفظ برجام شده‌اند و این بدان معناست که پرده اختلافات ظاهری و صوری آن‌ها کنار رفته و این‌بار اروپا نقش پلیس بد را عهده‌دار خواهد شد.

,

 

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: فرانسه و آلمان میدان‌دار صحنه جدید مذاکرات مکمل و فشار مضاعف بر ایران هستند.

,

 

,

حسین‌زاده تصریح کرد: عجیب‌تر این‌که مسئولان دولتی ایران از یک سو برجام را غیرقابل مذاکره می‌دانند و هرگونه مذاکره مجدد درباره آن را با صراحت رد می‌کنند اما تاکنون هیچ موضعی پیرامون مذاکرات مکمل، توافق مکمل یا موارد مشابه نگرفته‌اند و این سکوت خطرناک است و باید به شدت حساس بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه