اخبار داغ

عضو شورای اسلامی بلبان آباد:

85 درصد کوچه و معابر شهر بلبان آباد آسفالت نشده و خاکی است/ عدم استقرار ادارات عمده نگرانی مردم این بخش است

85 درصد کوچه و معابر شهر بلبان آباد آسفالت نشده و خاکی است/ عدم استقرار ادارات عمده نگرانی مردم این بخش است
عضو شورای اسلامی شهر بلبان آباد گفت: 85 درصد کوچه و معابر شهر بلبان آباد هنوز آسفابت نشده و خاکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهروز محمدی عضو شورای اسلامی شهر بلبان آباد در گفتگو با خبر نگار دهگلان شیدا اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر بلبان آباد حدود 8 ساله به شهر و مرکز بخش ارتقاء یافته است متاسفانه 85 درصد کوچه ومعابر این شهر خاکی بوده و هنوز آسفالت نشده است که باعث مشکل اتی برای ساکنان این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



محمدی افزود : زمانی که یک شهر با توجه به ظرفیت وشرایط  از حالت روستا به شهر در آید باید المانهای مخصوص شهری داشته باشد اما شهر بلبان آباد هنوز چهره شهر به خود نگرفته  است وبعد از گذشت 8 سال شهر بودن هنوز بافت روستای آن  تغییر نکرده است.


وی با تاکید استقرار نمایندگی ادارات ویانک در این شهر گفت:  عدم استقرار بانک ونمایندگی ادارات مشکل عمده مردم این بخش 20 هزار نفری است  که لازم است  برای حل این مشکل  توجه ویژه شود.


 محمدی عدم سیستم فاضلاب در شهر بلبان آباد را مشکل دیگر این شهر عنوان کرد وگفت:از بودجه داخلی 300 میلیون تومان برای فاضلاب بلبان آباد درنظر گرفته شده که این رقم بسیار ناچیز است که لازم است بودجه جهشی برای این پروژه اختصاص  یابد.


 وی با بیان بدهی شهر داری بلبا آباد گفت: زمانی که اعضای شورای اسلامی جدید شروع بکار کردند شهرداری 800 میلیون تومان بدهی داشت که تاکنون 500 میلیون تومان آن تسویه شده است و حقوق کلیه پرسنل نیز کاملا پرداخت شده است.


بهروز محمدی با تاکید بر توجه ویژه به شهر بلبان آباد گفت: با توجه به اینکه در برنامه توسعه ششم به شهرهای کوچک توجه ویژه شده است و بلبان آباد جزء شهر های کوچک است که شهرداری آن هیچگونه در آمد زایی ومنابع مالی ندارد نیازمند کمک وتوجه ویژه است.


وی در ادامه ضمن بیان مشکلات و عدم سالن جلسات وعدم اعتیار کافی برای پروژه های نیمه تمام که بیشتر از 8 سال رها شده است خواستار توجه ویژه در این زمینه شد.


 محمدی ضمن بیان گزارش عملکرد شهرداری بلبان آباد در 5 ماه گذشه اظهار داشت: در طول این مدت 3500 متر سنگ فرش، 600 تن آسفالت و لکه گیری خیابانهای شهر و 1400 تن شن ریزی در معابر این شهر انجام شده است.

 

 انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه