اخبار داغ

مدیر توسعه و تعالی بانک خون بند ناف رویان خبرداد

ورود پانسمان‌های بیولوژیک مشتق‌شده از پرده جنین از سال آینده به بازار

ورود پانسمان‌های بیولوژیک مشتق‌شده از پرده جنین از سال آینده به بازار
مدیر توسعه و تعالی بانک خون بند ناف رویان گفت: دانش فنی تولید پانسمان‌های بیولوژیک مشتق از پرده جنین در پژوهشکده رویان انجام و سال آینده وارد بازار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اشکان مزدگیر مدیر توسعه و تعالی بانک خون بند ناف رویان شب گذشته در نشست خبری در محل مرکز جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی بانک سلول‌های بنیادین خون بند ناف پژوهشکده رویان توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان در حوزه سلامت‌محور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: یک سری از محصولات ضایعات بیولوژیکی بوده که باید تجاری‌سازی شوند در حال حاضر دانش فنی تولید پانسمان‌های بیولوژیک مشتق از پرده جنین در پژوهشکده رویان انجام و سال آینده وارد بازار خواهد شد.

,

 

,

مدیر توسعه و تعالی بانک خون بند ناف رویان بیان کرد: این پانسمان برای درمان سوختگی‌های درجه دو و درمان زخم‌های بستر به کار می‌رود.

,

 

,

مزدگیر گفت: علاوه بر بحث پرده جنینی محصولی که در آینده نزدیک تجاری‌سازی آن انجام می‌شود بحث نگهداری بافت بند ناف در کنار خون بند ناف بوده که در طیف دیگری از بیماری‌ها قابلیت استفاده دارد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: از مباحث دیگری که توسط پژوهشکده رویان پیگیری می‌شود نگهداری سلول‌های بنیادین پالپ دندان است تحقیقات این موضوع در پژوهشکده رویان در حال انجام بوده که اگر به نتیجه برسد قابلیت ارائه این خدمت نیز وجود خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه