اخبار داغ

مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد؛

ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه، روستاهای رشتخوار را از دسترس خارج کرد

ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه، روستاهای رشتخوار را از دسترس خارج کرد
زندگی امروزی به‌نوعی وابسته به ارتباطات و بهره گیری از امکاناتی ازجمله تلفن همراه و اینترنت است، به‌طوری‌که بیشتر مردم کارها و برنامه‌های خود را با استفاده از این فناوری‌ها دنبال می‌کنند که نبود یا ضعف در این ارتباطات می‌تواند ارتباط مردم را با مشکل مواجه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچهل ماه نیوز، زندگی امروزی به‌نوعی وابسته به ارتباطات و بهره گیری از امکاناتی ازجمله تلفن همراه و اینترنت است، به‌طوری‌که بیشتر مردم کارها و برنامه‌های خود را با استفاده از این فناوری‌ها دنبال می‌کنند که نبود یا ضعف در این ارتباطات می‌تواند ارتباط مردم را با مشکل مواجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

در همین رابطه و با وجود درج گزارش قبلی مبنی بر وضعیت نامناسب آنتن دهی، در این زمینه پاسخ مناسبی از سوی مسئولین دریافت نشد، و از طرفی به دلیل درخواست‌های مکرر اهالی روستاهای شهرستان رشتخوار و ارتباط گرفتن با خبرنگار ما مبنی بر آنتن دهی ضعیف تلفن‌های همراه و سرعت بسیار پایین اینترنت در سطح شهرستان رشتخوار بار دیگر سراغ مردم در سطح این شهرستان رفتیم.

,

 

,

عباس روشان، دهیار روستای شعبه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به‌سرعت پایین اینترنت همراه در سطح این روستا، و گلایه‌های متعدد جوانان در این رابطه، گفت: امروز بیشتر کارها از طریق تلفن‌ها همراه و به‌وسیله اینترنت در حال پیگیری است، این در حالی است که جوانان روستای شعبه از پایین‌ترین سطح برخورداری اینترنت بهره می‌برند، که این موضوع گلایه و نارضایتی اهالی روستا را در پی داشته است.

,

 

,

در ادامه سراغ به جوانان روستای حقناباد از توابع بخش جنگل شهرستان رشتخوار رفتیم، محمد گرگانی از اهالی روستای حقناباد از آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در این روستا گفت و افزود: باوجود انعکاس مشکلات آنتن دهی؛ اما مشکل چندین ساله اهالی روستای حقناباد در رابطه با سرعت‌پایین و آنتن دهی ضعیف همچنان ادامه دارد.

,

, ,

قاسم رضایی یکی دیگر از اهالی روستای حقناباد با اشاره به وضعیت آنتن دهی ضعیف همراه اول در این روستا از مشکلات عدید مردم روستا در مواقع اضطراری، گفت: بیشتر اوقات برای تماس‌های اضطراری در بیرون از منازل با اجبار به ارتفاعات روستا چه پشت‌بام و چه تپه‌های اطراف روستا می‌روند.

,

 

,

رسول حسینی از اهالی روستای دولت‌آباد شهرستان رشتخوار در رابطه با سرعت‌پایین اینترنت همراه در این روستا با درخواست رسیدگی مسئولین در این رابطه، گفت: بیشتر جوانان با مشکل اینترنت همراه در روستا مواجه هستند و برای انجام کارهای اینترنتی خود، مجبور به رفتن به شهر می‌شوند.

,

 

,

جمشید ایوز از اهالی روستای امین‌آباد شهر جنگل گفت: در روستای امین‌آباد و حقناباد جنگل آنتن دهی گوشی‌های همراه خیلی ضعیف است و شورا و دهیار روستا چند بار برای مسئولان نامه نوشتند؛ اما تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نشده است.

,

 

,

جوانان روستای نوق نیز بارها از مشکل آنتن دهی، اینترنت همراه و عدم دریافت شبکه‌های تلویزیونی در این روستا گفتند.

,

 

,

مسعود تقی زاده، مدیر مخابرات شهرستان رشتخوار در رابطه با آنتن دهی ضعیف تلفن های همراه در سطح برخی از روستاهای این شهرستان، گفت: باتوجه به اینکه تنها شهرها و برخی از روستاها در تعهد مخابرات هستند، روستاهای باقی مانده که دارای ضعف آنتن دهی می‌باشند، در صورت پیگیری وزارت ارتباطات و تعیین اعتبارات «یو.اس.اُ» تقویت آنتن دهی در روستاهای باقیمانده قابل انجام و پیگیری است.

,


وی از پیگیری و مکاتبات متعدد مخابرات شهرستان رشتخوار خبر داد و افزو با پیگیری ها و مکاتبات متعدد مخابرات شهرستان رشتخوار در رابطه با ضعف آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای این شهرستان، حتی بازرسین سازمان رادیویی جهت بازدید در منطقه حضور پیدا کردند، و اکنون ما همچنان در انتظار تعیین اعتبارات «یو.اس.اُ» از سوی وزارت ارتباطات هستیم.

,
,


لازم به ذکر است؛ شهرستان رشتخوار دارای ۵۷ روستا با ضعف آنتن دهی است، که مردم در این روستاها علاوه بر وضعیت نامناسب آنتن دهی از سرعت پایین اینترنت همراه نیز گلایه دارند.

,
,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه