اخبار داغ

رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد:

افزایش قیمت گوشت نخواهیم داشت

افزایش قیمت گوشت نخواهیم داشت
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد گفت: در حال حاضر و با همین شرایط موجود افزایش قیمت در گوشت نخواهیم داشت؛ البته این ثبات تا پایان سال به بارندگی‌ها نیز بستگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احدی در گفتگو با طرقبه‌نیوز، در مورد وضعیت قیمت انواع گوشت در  مشهد، اظهار کرد: در موقعیت خوبی از لحاظ قیمت و عرضه گوشت قرمز در مشهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با اشاره به نداشتن افزایش قیمت در بازار این محصول مهم غذایی، افزود: از لحاظ کمیت و میزان گوشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

,

 

,

رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد ضمن اعلام قیمت برخی از انواع گوشت از جمله گوشت بره نرینه 35 هزار تومان، گوشت گوساله درجه یک 38 هزا تومان، گفت: طی دو ماهه اخیر افزایش قیمت در بازار ایجاد نشده است.

,

 

,

وی افزود: از نظر کیفیت گوشت می توان گفت بهترین دام و انواع گوشت در سطح کشور مربوط به دام خراسان است و در حال حاضر مشکلی در تأمین گوشت نداریم.

,

 

,

احدی تصریح کرد: قیمت ها تا پایان سال نیز بستگی به بارندگی ها دارد و امیدواریم باران رحمت الهی صورت بگیرد.

,

 

,

وی افزود: در حال حاضر و با همین شرایط موجود افزایش قیمت در قیمت گوشت نخواهیم داشت؛ اما این ثبات تا پایان سال به بارندگی ها نیز بستگی دارد.

,

 

,

رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد خاطرنشان گرد: کمیته بازرسی اتاق اصناف و صنعت و معدن به همراه گشت های میدانی، قیمت ها را در سطح شهر کنترل می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه