اخبار داغ

شهردار منطقه 3 زنجان خبر داد

تخریب املاک تملک شده در پروژه سبزه میدان زنجان/ اصلاح بافت مرکز شهر اصلی‌ترین راه حل رفع معضل ترافیک است

تخریب املاک تملک شده در پروژه سبزه میدان زنجان/ اصلاح بافت مرکز شهر اصلی‌ترین راه حل رفع معضل ترافیک است
شهردار منطقه 3 زنجان از اجرای عملیات تملک و تخریب یک باب ملک تجاری واقع در سبزه‌ میدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا والی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به وجود تعدادی ملک در مسیر پروژه سبزه میدان، اظهار کرد: املاک مذکور توسط شهرداری تملک شده‌ و در حال تخریب آن‌ها هستیم تا مسیر برای احداث پروژه سبزه میدان بازگشایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی از تملک و تخریب یک باب ملک تجاری با متراژ 50 مترمربع در سبزه میدان توسط شهرداری زنجان خبرداد و ابراز کرد: برای تملک این ملک تجاری حدود 13میلیارد ریال پرداخت شده است.

,

شهردار منطقه 3 ترجیح منفعت عام به منافع شخصی را مهمترین وظیفه شهروندان عنوان کرده و از همشهریانی که املاک آنها در پروژه های شهرداری واقع است خواست همکاری بیشتری با شهرداری برای خدمت‌رسانی و اصلاح ساختار شهری داشته باشند.

,

والی‌زاده حل معضلات ترافیکی را از اولویت های شهرداری زنجان عنوان کرده و افزود: اصلاح بافت مرکز شهر اصلی‌ترین راه حل رفع معضل ترافیک شهر است و این مهم فقط با همکاری شهروندان امکان پذیر است.

,

وی با تاکید بر اینکه با سایر مالکین تملک املاک باقی مانده در حاشیه سبزه میدان توافق شده است، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک قسمتی دیگر از این مسیر نیز آزاد می‌شود تا بتوانیم به زودی شاهد بازگشایی کامل این مسیر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه