اخبار داغ

گفتگو با فرزند شهید مدافع حرم؛

زینب(س)، زینت واقعه عاشورا/ کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

زینب(س)، زینت واقعه عاشورا/ کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
فرزند شهید مدافع حرم گفت: حضرت زینب (س) نقش حفظ کردن قیام عاشورا را برای تمام نسل ها داشت و پرستار نهضت انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دختر شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ با اشاره به اینکه همه مردم از انبیاء الهی تا مردم عادی مورد آزمایش قرار می گیرند اظهار کرد: هر نفر به یک نوعی مورد آزمایش الهی قرار می گیرد یکی با ترس، یکی گرسنگی و دیگری با مال، مهم این است که ما چطور بتوانیم از آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم و چطور در مقابل مشکلات صبر و استقامت داشته باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبتی بر اینکه هرچقدر ایمان شخص مومن بیشتر باشد مصیبتش بیشتر است تصریح کرد: خداوند با گرفتن پدرمان و وارد کردن این مصیبت بزرگ ما را مورد امتحان قرار داد و خدا را شکر می کنم که تا این لحظه سربلند از این آزمایش بیرون آمده ایم.

عباسی بیان داشت: مصیبت از دست دادن پدرم ما را به یاد مصیبت های بیشمار حضرت زینب (س) می انداخت و صبر و تحمل ما را بیشتر و بیشتر می کرد.

وی یادآور شد: مادربزرگم همیشه مصیبت های حضرت زینب (س) به یاد ما می‌آورد و می‌گوید پدر شما با عزت بسیار به خاک سپرده شد اما یاد آن حضرت بیفتید که با پیکرهای مطهر شهدای کربلا چه اهانت هایی که نمی کردند.

از ابتدای شهادت پدرم تاکنون با یادآوری مصیبت های حضرت زینب (س) تسکین می یابیم

فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی گفت: ما انسان ها در سختی آفریده شده ایم و هرکس به گونه ای در زندگیش با مصیبتی همراه بوده، مهم این است که چطور از این مصیبت ها بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

عباسی اظهار کرد: خوشحالم که داغی که ما دیدیم در راه اهل بیت بوده و این خود ما را بسیار آرام می کند.

وی اذعان داشت: حضرت زینب (س) از دوران کودکی سختی های فراوانی را کشیدند ولی لحظه ای از ایمان خود کم نکردند و مقابل همه دشمنان و مشکلات ایستادند.

عباسی با اذعان بر اینکه مصیبت های ما در مقابل مصائب حضرت زینب (س) ناچیز است بیان داشت: از خداوند می خواهم که همه ما را در راه حضرت زینب (س) قرار دهد.

وی یادآور شد: مردم ایران با همه این سختی ها باید پیرو ولایت فقیه باشند و از این راه خارج نشوند.

عباسی با اذعان بر اینکه مرگ حق است و بهترین نوع مرگ شهادت است بیان داشت: خوشحالم از اینکه پدرم در راه حضرت زینب (س) شهید شد و برای یک انسان مومن لذتی بالاتر از شهادت نیست.

عزیزانی که ما داده ایم در مقابل قربانی حضرت زینب ناقابل است

دختر شهید مدافع حرم گفت: خوشا به حال کسانی که در راه حضرت زینب (س) شهید شدند و نگذاشتند کربلا تکرار شود.

عباسی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حیف است که ما تنها از حضرت زینب به عنوان پرستار یاد کنیم مقام ایشان بسیار بالاتر از یک پرستار بود، ایشان نقش حفظ کردن قیام عاشورا به تمام نسل ها و پرستار نهضت انقلاب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مصیبت از دست دادن پدرمان و شهید شدن ایشان صبر می کنیم و مطمئن هستیم همان طور که حضرت صادق (ع) فرموده است خداوند با صابرین است و پاداش کسانی که صبر پیشه می کنند بدون حساب و کتاب است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
, از ابتدای شهادت پدرم تاکنون با یادآوری مصیبت های حضرت زینب (س) تسکین می یابیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عزیزانی که ما داده ایم در مقابل قربانی حضرت زینب ناقابل است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه