اخبار داغ

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات واکسیناسیون فراگیر و رایگان به دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی اسدآباد

ارائه خدمات واکسیناسیون فراگیر و رایگان به دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی اسدآباد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره به ارائه خدمات دامپزشکی به کلیه دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی شهرستان، گفت: این خدمات در دهه فجر امسال به صورت رایگان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عادل بصیری محمدپور در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به خدمات اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال خدمات مختلفی به‌صورت رایگان به دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی بابیان اینکه یکی از خدمات به کلیه دامداری‌های صنعتی، نیمه‌صنعتی و واحدهای روستایی، گفت: در این دهه واکسیناسیون فراگیر و به‌صورت رایگان به دام‌های سنگین این دامداری خواهیم داشت که علیه بیماری‌های تب برفکی و لمپی اسکین است.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: ویزیت رایگان دام و طیور در صبح توسط درمانگاه دامپزشکی مهرگان و رازی شهرستان اسدآباد با هماهنگی که رئیس اداره با دکتران دامپزشکی داشته، صورت می‌گیرد.

,

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی دامپزشکی ویژه دانش آموزان، کانون‌های بسیج شهری و روستایی، خانه‌های بهداشت روستایی، مددجویان دامدار کمیته امداد، صنوف عرصه کننده فرآورده‌های خام دامی و سایر اقشار مختلف ر از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر برشمرد.

,

بصیری محمدپور یادآور شد: در این دهه سرکشی‌هایی را از مناطق محروم شهرستان داریم و خدمات‌رسانی رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه