اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش اسکو:

برنامه های دهه فجر در مدارس شهرستان اسکو با محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود

برنامه های دهه فجر در مدارس شهرستان اسکو با محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو گفت: برنامه‌های دهه فجر در مدارس این شهرستان دانش آموز محور بوده و با مشارکت دانش آموزان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، یحیی نجابت صبح امروز در جمع مدیران،معاونین و مربیان پرورشی شهرستان اسکو  اظهار کرد: برنامه های امسال دهه فجر در مدارس شهرستان اسکو دانش آموز محور بوده و باید جذاب و با همکاری دانش آموزان اجرا شود تا نسل جوان با آرمان ها و اهداف انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن و اتفاقات تاریخی پیروزی انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

وی افزود:اجرای جشن های پیروزی انقلاب در مدارس شهرستان با محوریت  دانش آموزان همچنین ایجاد خاطرات خوش در اذهان دانش آموزان خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو در ادامه ،برگزاری همایش تجلیل از قبولین کنکور سال ۹۵ ، کلاس های آموزش خانواده با محوریت هدایت تحصیلی ،آسیب های اجتماعی ،گلباران تمثال حضرت امام (ره) ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی ایران ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان و حضور پررنگ و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهم ترین برنامه های این اداره در دهه فجر عنوان کرد.

,

طاهر علمی نیز در این جلسه اظهار کرد: رسالت در آموزش وپرورش احیای انسانها از طرق دانش و پرورش،زدودن انحرافات و ایجاد حس مسئولیت پذیری در جوان امروزی است.

,

وی افزود: در نظام تعلیم و تربیت سه وظیفه مهم هدایت ، حمایت و نظارت که هدایت رکن مهم در آموزش و پرورش می باشد و وظیفه آن عالم کردن دانش آموزان بسیارمهم و حیاتی می باشد.

,

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی در پایان به دین دار کردن در نظام آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در فرهنگ اسلامی  دین و علم دو معقوله مهم و اساسی است که در کنار این دو معقوله آموزش و پرورش اسلامی به وجود می آید و ایجاد حس مسئولیت پذیری که از رکن های سائل ، مسئول و موضوع که نتایج آن پرورش حس پرسشگری  و سوال کننده در دانش آموزان که در ارتقاء کیفیت آموزشی  و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت موثر می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه