اخبار داغ

سرپرست آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی مطرح کرد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به بخش سوادآموزی آذربایجان غربی

تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به بخش سوادآموزی آذربایجان غربی
سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی گفت: در سال جاری سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به آذربایجان غربی در دوره‌های مختلف سوادآموزی، ۱۰۰ درصد تحقق‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اردشیر سید سیاح در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به موضوع سواد و آموزش مهارت‌های اجتماعی، اظهار داشت: امروزه موضوع سواد و آموزش مهارت‌های اجتماعی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به آذربایجان غربی در دوره‌های مختلف سوادآموزی در سال ۹۶، تحقق ۱۰۰ درصدی دارد.

,

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی، بیان کرد: در سال جاری ۱۸ هزار و ۱۶۳ نفر در دوره سوادآموزی، ۱۱ هزار و ۱۰۳ نفر در دوره انتقال و ۷ هزار و ۱۱ نفر در دوره تحکیم جذب کلاس‌های درس سوادآموزی استان شدند.

,

وی، افزود: شهرستان چایپاره، بوکان و منطقه مرحمت‌آباد به ترتیب بهترین عملکرد را در جذب دوره‌های مختلف سوادآموزی داشته‌اند.

,

سید سیاح، در خصوص مراکز یادگیری سوادآموزی استان نیز اظهار داشت: هم اکنون ۳۶ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شامل یک مرکز دولتی، یک مرکز مشارکتی و ۳۴ مرکز غیردولتی در سطح آذربیجان غربی فعالیت دارند.

,

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر اولیاء بی‌سواد استان، امسال بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه