اخبار داغ

امام جمعه گلپایگان:

ناهنجاری ها باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی رصد و تبدیل به هنجار شوند

ناهنجاری ها باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی رصد و تبدیل به هنجار شوند
امام جمعه گلپایگان، با بیان لزوم رصد ناهنجاری های اجتماعی برای اصلاح آنها، گفت: شورای فرهنگ عمومی شورایی تاثیرگذار در تعلیم و تربیت عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، آیت الله سیدعلی طهماسبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که عصر دوشنبه در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: ناهنجاری های اجتماعی با برنامه ریزی و فرهنگ سازی باید تبدیل به هنجار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

امام جمعه گلپایگان با بیان لزوم رصد ناهنجاری های اجتماعی برای اصلاح این ناهنجاری ها، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی یک شورای تاثیرگذار در تعلیم و تربیت عمومی است.

,

وی حضور صاحب نظران فرهنگی در این شورا و برنامه ریزی و رصد ناهنجاری را تاثیرگذار در حل مسائل و مشکلات دانست.

,

آیت الله طهماسبی در ادامه با اشاره به ناهنجاری های شهرستان که نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد، تصریح کرد: متاسفانه در شهر گلپایگان کم توجهی به فرهنگ رانندگی یکی از مشکلات شایع است.

,

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه بعضی از این ناهنجاری ها به خاطر بی توجهی مسئولان اتفاق می افتد، مطرح کرد: متاسفانه وضعیت شهرسازی گلپایگان نیز مطلوب و در خور ایین شهرتان نیست.

,

آیت الله طهماسبی با اشاره به اثرگذاری و نقش ارشاد در این جلسات، بیان کرد: یکی دیگر از معضلات مشهود، کم شدن تعهدات مذهبی مردم است..

,

امام جمعه گلپایگان با یاداوری پیشینه فرهنگی و جایگاه ویژه عالم پروری شهرستان، خاطرنشان کرد: وضعیت موجود حجاب شایسته این شهرستان با این قدمت و سابقه نیست.

,

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز داریم این معضلات رصد و اولویت بندی شود، گفت: شورای فرهنگ عمومی می تواند در فرهنگ سازی نقش موثری را ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه