اخبار داغ

شهردار ارومیه عنوان کرد؛

نقش اساسی مردم در تامین درآمدهای شهری/ دنبال کاهش هزینه ساخت‌و‌ساز در ارومیه هستیم

نقش اساسی مردم در تامین درآمدهای شهری/ دنبال کاهش هزینه ساخت‌و‌ساز در ارومیه هستیم
شهردار ارومیه گفت: به دنبال کاهش هزینه های ساخت و ساز در شهر هستیم که این امر نیازمند همکاری بیش از پیش سازمان های مربوطه با شهرداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد حضرت پور در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به آغاز دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم گرامیداشت دهه فجر و فضا سازی شهر از یکم بهمن در شهر ارومیه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به لایحه سال ۹۷ شهرداری به عنوان یک سند راهبردی برای اداره شهر که توسط شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب شده، عنوان کرد: بر اساس این لایحه، مودیان تا ۲۲ بهمن ماه جاری فرصت دارند کلیه مطالبات به غیر از بهای خدمات را نقدا پرداخت و از تخفیف ۳۰ درصدی تشویق پرداخت های  نقدی بهرمند شوند.

,

شهردار ارومیه، افزود: تخفیف ۳۰ درصدی برای پرداخت های نقدی مودیان تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری است و بعد از این تاریخ قید شده پرداخت های نقدی مودیان از ۲۲ بهمن ماه تا پایان سال  شامل  ۲۵ درصد تخفیف است و همچنین تخفیفات پرداخت مطالبات به صورت نقدی در سال ۹۷، ۱۵ درصد تخفیف را شامل می شود و همچنین چک های برگشتی مودیان نیز تخفیفاتی را در بر می گیرد.

,

وی، با بیان اینکه تمام نگاه مدیریت شهری ارومیه کاهش هزینه ها در روند ساخت مسکن است، تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی نیز باید به این امر نگاه ویژه داشته باشد.

,

* نمایندگان مجلس قوانین ساخت و ساز را بررسی کنند

, * نمایندگان مجلس قوانین ساخت و ساز را بررسی کنند, * نمایندگان مجلس قوانین ساخت و ساز را بررسی کنند,

وی گفت: یکی از دلایل مهم رکود در حوزه ساخت و ساز مسکن ناشی از تحمیل هزینه سنگین برای مالکین در روند ساخت است به طوریکه ۴۰ درصد هزینه تمام شده یک واحد مسکونی به نظام مهندسی، بیمه و شهرداری تعلق می گیرد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می شود که بررسی هایی را در قانون ساخت و ساز انجام دهند.

,

حضرت پور، با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷، صرف اعتبارات با ذکر نام پروژه انجام می گیرد، افزود: همچنین برخی پروژه های اجرایی ستاره دار و شاخص می شوند و از شهروندان درخواست می کنیم با توجه به نیاز زیرسازی و آسفالت برای معابر در سال ۹۷ و تخصیص بودجه برای آنها نسبت به درخواست و معرفی محلات با شهرداری های مناطق ۵ گانه در ارتباط باشند.

,

وی، با بیان اینکه شهروندان در اداره کرد شهر نقش اساسی دارند و مشارکت آنها در تامین درآمدها برای داشتن شهری زیبا بسیار مهم است، گفت: مشارکت مردم در تامین هزینه شهری چون پرداخت مبالغی از بابت جمع آوری پسماندهای شهری مهم است که در این خصوص فیش ها به منازل ارسال شده و مردم بایستی نسبت به پرداخت اقدام کنند و از شهروندان درخواست می کنیم که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم بگیرند تا در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشویم.

,

* والیبال شهرداری ارومیه ظرفیت بالایی دارد

, * والیبال شهرداری ارومیه ظرفیت بالایی دارد, * والیبال شهرداری ارومیه ظرفیت بالایی دارد,

شهردار ارومیه، با اشاره به تیم  والیبال شهرداری ارومیه و بومی سازی بازیکنان و مربیان تیم در سال جاری، بیان کرد: والیبال ارومیه در ایران و جهان از جایگاه برتر برخوردار است و سالهاست که مردمان این دیار آن را پذیرفته اند اما زمانی که در لیگ برتر خوب عمل نمی کند جایگاه خود را در بین مردم از دست می دهد.

,

حضرت پور گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه در حوزه قهرمانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و سال آینده هرکسی که تیم داری خواهد کرد باید به قهرمانی این تیم نگاه ویژه ای داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه