اخبار داغ

دی ماه پر حادثه برای بوکان با ۴ کشته و یک مصدوم

دی ماه پر حادثه برای بوکان با ۴ کشته و یک مصدوم
شهر بوکان به واسطه جمعیت زیاد و کمبود بعضی امکانات رفاهی و خدماتی هر روزه شاهد حوادث کوچک و بزرگی است که سبب می شود نیروهای امدادی این شهرستان همیشه پای کار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، شهر بوکان به واسطه جمعیت زیاد و کمبود بعضی امکانات رفاهی و خدماتی هر روزه شاهد حوادث کوچک و بزرگی است که سبب می شود نیروهای امدادی این شهرستان همیشه پای کار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در همین رابطه دی ماه سال جاری نیز شهر بوکان شاهد حوادث مختلفی بود که طی ان خسارت های مالی و جانی فراوانی به به بار آورد و متاسفانه طی این رویداد ها چندیدن نفر نیز جان خود را از دست دادند.
در همین رابطه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در جمع خبرنگاران در این راستا عنوان کرد؛ آتش نشانان این سازمان در ماه گذشته به بیش از ۲۰ عملیات اطفا حریق،امداد و نجات، تصادفات و … اعزام شده اند که متاسفانه در این حوادث خسارات جانی و مالی بسیاری به شهروندان بوکانی وارد شده است.
ظاهر فیضه در ادامه گفت؛ از جمله این حوادث می توان به فوت دو نفر و سوختگی شدید یک نفر دیگر بر اثر انفجار منزل مسکونی بدلیل نشت گاز شهری و یک نفر دیگر بعلّت تصادفات داخل شهری اشاره کرد.
وی افزود؛ در دی ماه گذشته ۴ مورد منزل مسکونی بعلّت بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار انفجار و یا آتش سوزی شده اند،همچنین دو دستگاه خودرو، دو کارگاه و ۶ مورد باغ و نی زار نیز طعمه حریق شدند.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی همچنین اظهار کرد:  آمار بالای خسارات مالی و جانی حوادث در دی ماه گذشته هشدار جدی  در زمینه افزایش توجه به نکات ایمنی و رعایت این اصول از سوی شهروندان بوکانی است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه