اخبار داغ

در جلسه شورای بخش کوهپایه مطرح شد:

دهیاران در رفع مشکلات مردم کوشا باشند/ توجه به اشتغال روستا‌های اصفهان در پویایی و عدم مهاجرت موثر است

دهیاران در رفع مشکلات مردم کوشا باشند/ توجه به اشتغال روستا‌های اصفهان در پویایی و عدم مهاجرت موثر است
بخشدار کوهپایه در جلسه شورای بخش این منطقه در شرق اصفهان، با اشاره به اهمیت توجه به زندگی روستایی، گفت: دهیاران باید با رفتار و حسن خلق و با بهره جستن از تدبیر در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، جلسه شورای بخش کوهپایه با بخشدار و دهیاران بخش کوهپایه، شامگاه دوشنبه پیرامون برنامه‌های دهه فجر و عملیاتی شدن کارهای عمرانی روستاهای بخش کوهپایه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

بخشدار کوهپایه در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به زندگی روستایی، اظهار کرد: دهیاران باید با رفتار و حسن خلق و با بهره جستن از تدبیر در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

,

حسین ثالثی، ادامه داد: بخشداری از تمام پتانسیل خود برای رفع مشکلات مردم روستایی استفاده و تا حد توان دهیاران را در انجام این مهم یاری خواهد رساند.

,

وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات، افزود: با وجود قوانین زیاد برخی از آن‌ها قابلیت اجرایی نداشته و باید تلاش شود که مردم دردسر نکشند.

,

مشکلات صدور پروانه‌ها

, مشکلات صدور پروانه‌ها, مشکلات صدور پروانه‌ها,

رییس شورای بخش کوهپایه نیز با اشاره به وظایفی از دهیاری‌ها، اظهار کرد: روستائیان باید از خدمات چون مردم شهر برخوردار شوند و برخورداری از آب، برق و گاز از ملزومات آن است.

,

لطفی با تاکید بر مشکلات صدور پروانه‌، افزود: باید با تلاش حداقل زمان برای صدور پروانه‌ها با پرهیز از بهانه تراشی‌ها انجام گیرد تا شاهد قانون گریزی نباشیم.

,

وی با اشاره به موضوع اشتغال برای روستا‌ها، خاطرنشان کرد: توجه به اشتغال روستا‌ها در پویایی و مهاجرت نکردن موثر است که متاسفانه با اجرا نشدن پرداخت وام‌های خود اشتغالی تحت تاثیر قرار گرفته است.

,

به گزارش اصفهان شرق، در این جلسه دهیاران بخش کوهپایه مشکلات دهیاری‌های خود را مطرح کردند.

, اصفهان شرق]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه