اخبار داغ

مرغدار نمونه شهرستان تایباد عنوان کرد:

عرضه و فروش، مهم‌ترین مشکلات مرغداری‌های گوشتی

عرضه و فروش، مهم‌ترین مشکلات مرغداری‌های گوشتی
مرغدار نمونه در شهرستان تایباد با اشاره به مشکل تهیه سوخت گفت: مهمترین مشکلات مرغداری های گوشتی خرید جوجه از دلال، قیمت بالای مواد اولیه، مشکلات عرضه و فروش و بازپرداخت مدت دار دلال هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بصیراحمد دانایی در گفتگو با تایبادخبر، گفت: در سال ۱۳۸۹ در شهر مشهدریزه با اجاره یک واحد مرغداری 4000 قطعه ای سنتی به همراه دو نفر نیرو فعالیت خود را آغاز کرده و در سال دوم با پشتکار توانستم مرغداری صنعتی با ظرفیت ۳۴هزار قطعه در شهر مشهدریزه تاسیس کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی با اشاره به اینکه میانگین هر دوره در مرغداری گوشتی ۴۵ روز است، گفت: جوجه یک روزه معمولا از کارخانه هاى جوجه کشى شمال تهیه می شود و مواد اولیه برای ساخت دان را نیز از شرکت تعاونی مرغداران تهیه و تقریبا در بقیه مراحل خودمان با تهیه اقلام اساسی نسبت به ساخت دان مصرفی اقدام می کنیم.

,

 

,

این مرغدار نمونه مشکلات عرضه و فروش را مهم ترین مشکل مرغداری گوشتی دانست و افزود: در حال حاضر ۱۰ الی ۱۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این فرآیند مشغول به کار هستند.

,

 

,

دانایی یکی دیگر از مشکلات اصلی مرغداری ها را تهیه سوخت عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه مرغداری گوشتی ما در مشهدریزه از خط اصلی لوله گاز حدود ۷۰ متر بیشتر فاصله ندارد باوجود بیش از یکسال پیگیری هنوز موفق به دریافت کنتور گاز و وصل انشعاب نشدیم.

,

 
وی با ذکر بازدهی بالای این مجموعه از مشکلات گوناگون سر راه، مانند خرید جوجه از دلال، قیمت بالای مواد اولیه، مشکلات عرضه و فروش و بازپرداخت مدت دار دلال ها گلایه کرد و خواستار بازار ثابت نهاده ها و برنامه اى برای عرضه و فروش مستقیم و در نتیجه حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه