اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش خبر داد؛

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۳ پروژه جهاد کشاورزی گالیکش در دهه فجر امسال

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۳ پروژه جهاد کشاورزی گالیکش در دهه فجر امسال
مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۳ پروژه جهاد کشاورزی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حبیب اله زارع با اشاره به برنامه‌های اجرایی جهاد کشاورزی در ایام ا... مبارک دهه فجر گفت: جهاد، به‌عنوان ثمره این انقلاب، از بدو تشکیل به‌فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه تابه‌حال، تمامی تلاش خویش را برای عمران و آبادی مناطق روستایی و عشایری مصروف داشته و اینک درصدد است با استفاده از توان علمی و تخصصی جوانان با حرکتی بنیادین توسعه بخش کشاورزی را با تأمین امنیت غذایی برای مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: برگزاری نشست خبری، تجلیل از نمونه‌های کشاورزی، افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زایی شهرستان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زنان و بهره‌برداران روستایی، شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ، برگزاری جشن انقلاب، اجرای مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور همکاران و ادارات تابعه و حضور و شرکت گسترده کارکنان مدیریت در مراسم راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در این دهه مبارک است.

,

زارع تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در تولید کمی و کیفی محصول در تمامی زیر بخش‌های کشاورزی شهرستان، این مدیریت با هدایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بخش‌های زیر بنایی و سرمایه‌ای، در نظر دارد در ایجاد اشتغال مولد و هدایت صحیح زیر بخش‌ها دسترسی به توسعه پایدار را میسر سازد.

,

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش اظهار داشت: 13 پروژه جهاد کشاورزی شهرستان در دو بخش تسهیلاتی و عمرانی در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

,

وی افزود: در بخش تسهیلاتی 6 پروژه بااعتبار 41 میلیارد و 665 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 109 نفر به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه شاخص این گروه بهره‌برداری از دامداری گوسفند داشتی به ظرفیت 200 رأس با هزینه 8 میلیارد ریال در روستای «قلی تپه» است.

,

زارع خاطرنشان ساخت: در بخش عمرانی نیز 7 پروژه بااعتبار 12 میلیارد و 960 میلیون ریال و بهره‌مندی 435 خانوار افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که پروژه شاخص آن کلنگ زنی پروژه تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای «بش اویلی» در سطح 41 هکتار و اعتبار 6 میلیارد و 150 میلیون ریال است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش تأکید کرد: تلاش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان بر این است تا با درک نعمت امنیت موجود و نشان دادن نقاط قوت و توانمندی‌ها و بهره‌مندی از استعدادهای انسانی و غیرانسانی در عرصه اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثرتر از قبل عمل نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه