اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش فراهان اعلام کرد؛

رقابت ۳۰۰ دانش‌آموز فراهانی در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت

رقابت ۳۰۰ دانش‌آموز فراهانی در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت
ئیس آموزش و پرورش فراهان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان فراهان با حضور ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر از مدارس فراهان از اول بهمن آغاز شده و به مدت ۱۶ روز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسماعیل ارتگلی فراهانی، رئیس آموزش و پرورش فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان فراهان با حضور ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر از مدارس فراهان از اول بهمن آغاز شده و به مدت ۱۶ روز ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: دانش آموزان در این مسابقات در ۹ رشته قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز، احکام و اذان با هم رقابت می کنند.

,

ارتگلی فراهانی آشنایی با مفاهیم بلند قرآنی، ایجاد انس دانش آموزان با قرآن و اهل بیت (ع) و ترویج مبانی دینی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست و اظهار کرد: نفرات برتر هر رشته از این مسابقات به مرحله استانی راه می یابند.

,

رئیس آموزش و پرورش فراهان خاطر نشان کرد: مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان شهرستان در ۴ رشته قرائت، حفظ، احکام و نهج البلاغه روزهای نهم و دهم بهمن ماه برگزار می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه