اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

پایان توزیع بسته های غذایی یک ماهه در مناطق زلزله زده/ روستاهای سرپلذهاب باقی مانده است

پایان توزیع بسته های غذایی یک ماهه در مناطق زلزله زده/ روستاهای سرپلذهاب باقی مانده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به پایان یافتن کار توزیع بسته های غذایی یک ماهه در مناطق زلزله زده استان، گفت: تنها روستاهای سرپل ذهاب باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 36 هزار بسته غذایی یک ماهه در مرحله دوم طرح توزیع به دست افراد زلزله زده رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,

وی افزود: حادثه دیدگان شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی و دالاهو چه در شهر و چه روستا و زلزله زدگان شهری سرپل ذهاب بسته های یک ماهه خود را تحویل گرفتند.

,

امیریان ادامه داد: تنها روستائیان زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب باقی مانده اند که با یاری خداوند سعی می کنیم ظرف مدت دو سه روز آینده این کار نیز انجام شود.

,

 

,

, ,

 

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: طبق دفترچه های امدادی صادر شده برای زلزله زدگان، حدود 14 هزار خانوار دیگر باقی مانده اند که بسته های یک ماهه را تحویل بگیرند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از این بسته های غذایی بیش از 2 میلیون و 500 هزار ریال است، گفت: در این بسته ها مواد غذایی مورد نیاز مانند برنج، روغن، حبوبات، انواع کنسرو جات، چای، قند و شکر قرار داده شده است.

,

 

,

امیریان همچنین با اشاره به بارش های اخیر در مناطق زلزله زده و وزش شدید باد که به چادر و وسایل گرمایشی زلزله زدگان آسیب وارد کرد نیز گفت: مشکلی برای توزیع مجدد چادر و همچنین اهدای وسایل گرمایشی به افراد حادثه دیده نداریم و در این چند روز نیز هر تعداد که مورد نیاز بوده در اختیار آن ها قرار گرفته است.

,

 

,

وی در پایان از حضور تیم های حمایت روانی و دوستدار کودک در مناطق زلزله زده نیز اشاره و اظهار کرد: این گروه ها تا پایان امسال بیش از 500 شهر و روستای زلزله زده را تحت پوشش قرار می دهند.

,

 

,

مرحله اول توزیع بسته های یک ماهه نیز در دهه اول آذر انجام و طی آن بیش از 51 هزار و 500 بسته مواد غذایی میان زلزله زدگان استان کرمانشاه توزیع شد.

,

 

,

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان نیز که در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد باعث کشته شدن 620 تن و مصدومیت 12 هزار و 386 نفر شد.

,

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است

,

انتهای پیام/.

, انتهای پیام/.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه