اخبار داغ

در مجتمع گل گهر رقم خورد ؛

مشارکت ۲ هزار میلیاردی فرهنگی و اشتغال 19 هزار نفری

مشارکت ۲ هزار میلیاردی فرهنگی و اشتغال 19 هزار نفری
شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان در راستای ایفای مشارکت های فرهنگی و اجتماعی خود بیش از 2 هزارمیلیارد تومان اعتبار  هزینه کرده است و 17 شرکت و کارخانه معدنی در این منطقه برای بیش از 19 هزار نفر ایجاد اشتغال داشتند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابوذر حلوایی پور مسئول روابط عمومی گل گهر سیرجان در گفتگو با کارگران کرمان گفت : به دنبال رفاه حال سیرجانی ها هستیم ، راه اندازی سینما قدس سیرجان پس از تعطیلی چند ساله به علت نامناسب بودن مکان این محل فرهنگی ، تحت پوشش بودن موسسه فرهنگی معراج اندیشه ، ساخت مجموعه ورزشی گل گهر با تمامی امکانات ورزشی ، برنامه ریزی برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی و اجرای طرح فاضلاب شهری از عمده این مشارکت ها برای رفاه حال مردم شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارگران کرمان, کارگران کرمان,

2 هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی گل گهر به سیرجانی ها 
وی ادامه داد : تا کنون برای اجرای طرح های مشارکتی فرهنگی و اجتماعی مبلغی بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار تعیین شده است

, 2 هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی گل گهر به سیرجانی ها ,
,

ابوذر حلوایی پور افزود : 17 شرکت و کارخانه معدنی در این منطقه برای بیش از 19 هزار نفر ایجاد اشتغال داشتند و امروز فعالیت های معدنی و صنعتی توانسته است بخش های زیادی از مشکلات مردم در بخش های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را برطرف کند .

,

مسئول روابط عمومی گل گهر سیرجان ادامه داد : برنامه تولید سال جاری در مجتمع گل گهر در خطوط کنستانتره 14/5 میلیون و در خطوط گندله 10 میلیون تن است که تحقق این هدف نیازمند استخراج چندین میلیون تن سنگ ، خاک و باطله از معدن شماره یک ، دو و سه منطقه گل گهر بود.

,

سهم 44 درصدی گندله سازی در ثبت رکورد 20 میلیون تنی

, سهم 44 درصدی گندله سازی در ثبت رکورد 20 میلیون تنی,

حجت نجمی نیا مدیر گندله سازی گل گهر نیز در خصوص ثبت رکورد 20 میلیون تنی گفت : ثبت این رکورد را موفقیتی شیرین برای مجموعه گل گهر است  ، زیرا گندله سازی شماره 2 در نیمه دوم مهرماه 95 و در مدت 45 روز راه اندازی شد که به اذعان شرکت ها یک رکورد جهانی بود.

,

وی افزود: امسال هم بالغ بر 30 رکورد از جمله ، شیفت, روزانه و ماهانه در کارخانه های گندله سازی ثبت شد که در نوع خود بینظیر است ، آخرین رکورد این کارخانه ها مربوط به تاریخ تولید 25 دی ماه است که توانستیم رکورد روزانه تولید را به میزان 18500 تن محقق سازیم که این میزان 11 درصد بالاتر از ظرفیت نامی کارخانه است.

,

نجمی نیا خاطر نشان کرد  : ما در سیصدمین روز از سال 96 از تولید 20 میلیون تن محصولات شرکت گل گهر عبور کردیم که سهم گندله سازی در آن تولید 44 درصد بوده است. همچنین مجموع تولیدات گندله سازی نسبت به سال گذشته تا کنون 64 درصد رشد داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه