اخبار داغ

نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری:

سند ۲۰۳۰ هویت فرهنگی را نشانه گرفته است/فرمایش مقام معظم رهبری؛ فصل الخطاب در سند ۲۰۳۰

سند ۲۰۳۰ هویت فرهنگی را نشانه گرفته است/فرمایش مقام معظم رهبری؛ فصل الخطاب در سند ۲۰۳۰
نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است، گفت: تعلیمات دشمن هویت ما را هدف قرار داده است و می خواهد ما را مطیع خود کند تا تحت سلطه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با سفیر آشتیان با اشاره به زمزمه‌های اجرای چراغ‌ خاموش سند ۲۰۳۰ در اراک گفت: سند ۲۰۳۰ نماد ذلت و وابستگی است، اجرای این سند یعنی اینکه ملت ایران حتی توان اداره فرهنگ خود را هم ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

وی افزود: سند ۲۰۳۰ به طور کامل استکباری و در راستای اهداف نظام سلطه محسوب می‌شود و مبارزه با این سند، مبارزه با وابستگی به غرب و تن ندادن به ذلت و زیرسلطه دشمن نرفتن است.

,

آیت‌الله اراکی اظهار کرد: ملت ایران از سابقه فرهنگی ژرفی برخودار است و غنی‌ترین فرهنگ را دارد، باتوجه به اینکه فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران به دنیا صادر می‌شود چرا باید فرهنگ خود را رها کنیم و تعلیمات دشمن را بیاموزیم؟

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است، گفت: تعلیمات دشمن هویت ما را هدف قرار داده است و می خواهد ما را مطیع خود کند تا تحت سلطه باشیم.

,

وی اجرای چراغ خاموش این سند در استان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: این یک غفلت محضِ ناشی از بی تفاوتی به مباحث فرهنگی است، زمانی که رهبری در مورد ۲۰۳۰ سخنی به صورت علنی بیان می کنند خطاب به تک تک آحاد مردم بوده و کلام رهبری فصل‌‌الخطاب برای همه است.

,

آیت‌الله اراکی خاطرنشان کرد: به طور قطع ملت ما اجرای این سند را نمی‌پذیرد و کسانی هم که در این راه گام بردارند، سرانجام به وسیله ملت ما پاسخ قاطع می گیرند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه