اخبار داغ

رئیس بیمارستان تیران و کرون مطرح کرد؛

حس نوع دوستی پرستاران بر مشکلات متعدد آنها غلبه دارد/پرداخت حقوق پرسنل درمانی تیران و کرون با ۹ ماه تاخیر

حس نوع دوستی پرستاران بر مشکلات متعدد آنها غلبه دارد/پرداخت حقوق پرسنل درمانی تیران و کرون با ۹ ماه تاخیر
رئیس بیمارستان بهنیای تیران و کرون، گفت: کادر بیمارستان از جمله پرستاران مجبور به کار در نوبت های شب و شیفت های کاری زیاد هستند ولی مهم ترین مشکل این قشر پرداخت نکردن به هنگام حقوق ومطالبات پرسنل است به گونه ای که حقوق آن ها گاهی با ۹ ماه تاخیر پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون، سالهاست که در کشور ایران اسلامی، روز میلاد دختری از خاندان امامت و رسالت، یادگار فاطمه سلام الله علیها و یادآور علی علیه السلام، زینب کبری سلام الله علیها به نام روز پرستار نامیده و گرامی داشته می شود. جامعه پرستاری کشور به عنوان پیشقراول در ارائه خدمات سلامت به مردم و بیماران، بیشترین مشقت را متحمل می شوند و هنگام سختی ها، آسایش و آرامش را برای هم نوعان به ارمغان می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

همزمان با روز پرستار مصاحبه ای را با روح الله احمدی رئیس بیمارستان بهنیا در تیران و کرون ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

,

 آقای احمدی؛ به عنوان رئیس یک بیمارستان از جایگاه پرستاران در مراکز درمانی بگویید.

,

پرستاران از جمله مهم ترین نیروهای بیمارستان هستند که با توجه به حجم بیشتر در مقایسه با سایر پرسنل در بیمارستان ها، نقشی مهم را در تامین سلامت افراد ایفا می کنند. پرستاری جزء مشاغل سختی است که توام با فرسودگی شغلی، استرس و مشکلات عدیده دیگری است که قطعا با شب بیداری و شیف های زیاد در طول زمان، موجب کاهش  انگیزه و خستگی این قشر خواهد شد ولی با این شرایط باز هم از خدمت به مردم فروگذار نمی کنند.

,

مهم ترین شاخصه یک پرستار چیست؟

, مهم ترین شاخصه یک پرستار چیست؟, مهم ترین شاخصه یک پرستار چیست؟,

حس نوع دوستی و احساس مسئولیت که قطعا در دانشگاه هم با همین حس تربیت شده و تهدیدهای جانی متعددی را حین انجام وظیفه به جان می خرند چراکه ممکن است در حین مداوای بیماران، تحت تاثیر بیماری های واگیردار و تهدید کننده حیات قرار گیرند و خود دچار مشکل شوند.

,

مهم ترین مشکلات این جامعه را چه می دانید؟

, مهم ترین مشکلات این جامعه را چه می دانید؟, مهم ترین مشکلات این جامعه را چه می دانید؟,

کادر بیمارستان از جمله پرستاران مجبور به کار در نوبت های شب و شیفت های کاری زیاد هستند ولی آن چه که بیشتر اهمیت دارد، پرداخت نکردن به هنگام حقوق ومطالبات پرسنل است به گونه ای که حقوق آن ها با ۹ ماه تاخیر پرداخت می شود و اکنون حقوق فروردین ماه را دریافت کرده اند که قطعا باعث کاهش انگیزه آن ها خواهد شد ولی حس نوع دوستی مانع انجام وظیفه آن ها و خدمت رسانی به بیماران نشده است.

,

میزان رضایت مندی مردم از فعالیت پرسنل بیمارستان تا چه حد است؟

, میزان رضایت مندی مردم از فعالیت پرسنل بیمارستان تا چه حد است؟, میزان رضایت مندی مردم از فعالیت پرسنل بیمارستان تا چه حد است؟,

رضایتمندی بیماران بستری در بخش های مختلف از جمله دیالیز، داخلی و مراجعان اورژانس  در کل بالای ۸۰ درصد بوده است البته نواقصی هم ممکن است وجود داشته باشد ولی کادر درمانی بیمارستان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهند و و قطعا در بخش اورژانس به دلیل حیاتی بودن کار و استرس بالا کمی نارضایتی وجود دارد.

,

, , ,

مهم ترین رسالت یک پرستار؟

, مهم ترین رسالت یک پرستار؟, مهم ترین رسالت یک پرستار؟,

پرستاران همراه و یار همیشگی بیماران هستند و قطعا مهم ترین رسالت آن ها این است که وظایف خود در قبال بیماران را در قالب یک تیم به نحو احسن انجام دهند.۴۰ نفر در بخش های مختلف و در قالب رشته های پیراپزشکی در یک تیم کنار پزشکان و مردم هستند  و با انگیزه و احساس مسئولیت سعی در کسب رضایت آن ها دارند.

,

سخن پایانی:

,

در آخر وظیفه خود می دانم ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را خدمت این سفیدپوشان بی ادعا تبریک گفته و امیدوارم همواره با انگیزه ای دو چندان آسایش و  امنیت را برای بیماران رقم بزنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه