اخبار داغ

شهردار قرچک:

پله برقی پل عابر پیاده محمدآباد قرچک راه‌اندازی شد

پله برقی پل عابر پیاده محمدآباد قرچک راه‌اندازی شد
شهردار قرچک از راه‌اندازی پله برقی پل عابر پیاده در محور اصلی این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ محسن شریف ، شهردار باقرشهر در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی پله برقی پل عابر پیاده محمدآباد قرچک خبر داد و اظهار داشت: پله برقی پل عابر پیاده در محور اصلی نبش خیابان محمدآباد که محل تردد شهروندان که سال‌ها غیر فعال بود، با پیگیری‌های فراوان رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: این پله برقی که سال‌ها خراب و فاقد استفاده بود، با هدف خدمت‌رسانی به مردم عزیز قرچک دوباره راه‌اندازی شد.

,

شهردار قرچک عنوان کرد: با پیگیری‌های فراوان به جهت این‌که این پله برقی از سرمای زمستان و گرمای تابستان در امان باشد تا دوباره از کار نیافتد، سقف و بدنه این پله برقی پوشش کامل شد تا از صدمات احتمالی کاسته شود.

,

وی با بیان این‌که استفاده مردم از عابرپیاده یکی از اهداف اصلی دستیابی به حمل و نقل پایدار به‌شمار می‌رود، افزود: هدف از راه‌اندازی این پله برقی کم کردن تصادفات عابرین پیاده با وسایل نقلیه و استفاده بهینه افراد سالمند و کودکان، در عبور از عرض خیابان است.

,

شریف گفت: اگر میزان رضایت‌مندی شهروندان قرچکی از پله های برقی رضایت بخش باشد و استفاده از آن را در اولویت تردد از عرض خیایان‌های سطح شهر قرار دهند، می‌توان با تأمین اعتبار و رایزنی برای دیگر پل‌های عابر پیاده دیگر نیز پله برقی نصب کرد.

,

وی در پایان از شهروندان قرچک خواست که با احترام به خود، دیگر شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی حتما از پل‌های عابر پیاده تردد کنند تا از هرگونه خطرتان احتمالی جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه