اخبار داغ

در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد؛

شهدا مایه انسجام و وحدت جوامع اسلامی/شهید فیض محمد حسین بر افتخاری برای حوزه علمیه گشت است+تصاویر

شهدا مایه انسجام و وحدت جوامع اسلامی/شهید فیض محمد حسین بر افتخاری برای حوزه علمیه گشت است+تصاویر
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: شهدا در راه زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب از خودگذشتگی کرده اند و مایه وحدت و انسجام جوامع اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با خانواده شهید ارض محمد و فیض محمد حسین بر دیدار و تجدید میثاق کردند.
 
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: خون شهید فیض محمد حسین بر که یک روحانی انقلابی بوده  افتخاری برای حوزه علمیه گشت است.
 
وی اظهار کرد: شهدا در راه زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب از خودگذشتگی کرده اند که مایه وحدت و انسجام  جوامع اسلامی هستند.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: شهید فیض محمد در زمان ورود امام خمینی (ره) از انقلاب و آمدن امام سخن گفته و به عنوان یک مولوی انقلابی به شهادت رسیده است.
 
وی توضیح داد: شهدا مقام والایی در جمهوری اسلامی ایران دارند و از آنها به نیکی یاد می شود و این در حالی است که هنوز استکبار چشم دیدن انسجام وحدت بین مسلمانان را ندارد.
 
شهید فیض محمد حسین بر از شهدای بسیجی است که در سال 60 توسط اشرار در شهر گشت به شهادت می رسد و ارض محمد حسین نیز از شهدای روحانی و بسیجی بوده که در سال 73 در شهرستان مهرستان توسط اشرار شهید می شود.
 
 
انتهای پیام /
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه