اخبار داغ

حجت‌‌الاسلام آل‌‌هاشم در مراسم گرامیداشت روز پرستار؛

بانوان برای حفاظت از فرهنگ زینبی، حجاب‌‌ و عفاف‌‌شان را حفظ کنند/ حضرت زینب(س) با مراقبت از پنج امام به مقام پرستار اعتبار بخشید

بانوان برای حفاظت از فرهنگ زینبی، حجاب‌‌ و عفاف‌‌شان را حفظ کنند/ حضرت زینب(س) با مراقبت از پنج امام به مقام پرستار اعتبار بخشید
امام جمعه تبریز گفت: برای ناکامی دشمنان در اهداف‌‌شان بانوان باید زینبی عمل کنند و مراقب عفاف و حجاب‌‌شان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار که در تالار مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌‌شد، ابراز داشت: حضرت زینب کبری در حادثه عاشورا به مقام پرستار چنان اعتباری بخشیدند که امروز روز پرستار به زاد روز آن بانو زینت یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) در قید حیات خود از امام علی هنگام ضربت، امام حسن هنگام مصدومیت، امام حسین در زمان عاشورا، امام سجاد در بستر بیماری و شام و امام باقر در صحرای کربلا پرستاری کرده‌‌اند.

,

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نام حضرت زینب(س) با ایثار و شهامت پیوند خورده است، خاطرنشان ساخت: خواهرانی که مدعی هستند زینبی‌‌اند باید در مسیر این بانوی بزرگ قدم بردارند، خواهر زینبی باید از حجاب خود مراقبت کند چراکه امروز استکبار جهانی دست به هم داده‌‌ تا فرهنگ حضرت زینب(س) را از ما بگیرد و باید مواظب بود.

,

وی متذکر شد: دشمنان شبانه‌‌روز در تلاش هستند، باید دختران و فرزندان خود را در نظر داشته باشیم و راهنماهای خوبی برای آن‌ها قرار دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی لازمه‌‌ی ناکامی دشمنان را عملکرد زینبی دانست و اظهار داشت: ۲۶ سال است که رهبر انقلاب در تریبون‌‌های عمومی از جنگ نرم و شبیخون فرهنگی صحبت می‌‌کنند و این اهمیت موضوع و دغدغه ایشان را می‌‌رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه