اخبار داغ

نیروی دریایی ارتش جان هفت صیاد را در آب‌های عمان نجات داد

نیروی دریایی ارتش جان هفت صیاد را در آب‌های عمان نجات داد
با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) چابهار و همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیاتی ۲۴ ساعته، هفت نفر صیاد لنج صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد در حال غرق شدن در دریای عمان بود، نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هفت نفر صیاد یک لنج صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد در دریای عمان در حال غرق شدن بود، نجات پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,

حسن ابراهیمی اظهار کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار (MRCC)، به محض دریافت گزارش اضطرار شناور صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد و طوفانی، در فاصله ۷۰ مایلی و با هفت نفر خدمه در حال غرق شدن بود، نسبت به فعال نمودن طرح جستجو و نجات اقدام کرد.

,

وی افزود: خوشبختانه با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در یک عملیات ۲۴ ساعته، همه سرنشینان شناور مضطر نجات یافته و تحویل قایق ناجی در بندر چابهار شدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی این عملیات همه سرنشینان و خدمه نهایتاً در ساعت ۱۶ با پایان این عملیات ۲۴ ساعته در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، به همه دریانوردان و صیادان محترم توصیه می کند که قبل از عزیمت به دریا، برای دریافت اطلاعات هواشناسی و وضعیت دریا، با شماره تماس (۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ )تماس حاصل نمایند و همچنین تجهیزات کامل ایمنی و ناوبری از قبیل جی پی اس، لایف رفت، حلقه نجات و جلیقه نجات به تعداد خدمه، به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ف
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه