اخبار داغ

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی مازندران مطرح کرد

پوشش بیمه‌ای 11 هزار کشاورز، روستایی و عشایر مازندران

پوشش بیمه‌ای 11 هزار کشاورز، روستایی و عشایر مازندران
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: 11 هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی مازندران که با حضور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، زلفی رئیس اعتبارات بانک کشاورزی استان، و تعدادی چند از معاونان و مدیران ستادی و جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد:  طی سال‌جاری، بیش از 11 هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: بازنشستگی، از کارافتادگی ناشی از کار و غیر کار، مستمری بازماندگان تحت تکفل بیمه‌شده متوفی ناشی از کار و غیر کار، نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌ها از تعهدات و مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با بیان اینکه دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 50 سال سن از شرایط سنی برای شروع عضویت در این صندوق است، گفت: حق بیمه در صندوق 15 درصد است که 10 درصد آن را دولت تأمین می‌کند و تنها 5 درصد آن با توجه به سطوح درآمدی یک سال خانوار توسط بیمه پرداخت می‌شود.

ابراهیمی در پایان متذکر شد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور منعقد شد، به‌زودی تفاهم‌نامه مشترکی بین این صندوق و جهاد کشاورزی مازندران انجام می‌شود.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه